سیدغلامحسن گرشاسبی:

پتروشیمی ایلام متعلق به مردم استان است

پتروشیمی ایلام متعلق به مردم استان است
کدخبر : 53350

مدیرعامل شرکت پتروشیمی ایلام در دیدار با طاهری مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان ایلام گفت:شرکت پتروشیمی ایلام ابتدا متعلق به مردم استان ایلام و سپس کشور است.

سیدغلامحسن گرشاسبی اظهار داشت:اقشار تحت حمایت کمیته امداد از شریف‌ترین اقشار کشور هستند و خدمت‌ به مددجویان از مصادیق ایثار و عبادت است.

گرشاسبی با بیان اینکه بر اساس سیاست‌گذاری‌ سرمایه‌گذاران، فعالیت و حمایت‌های شرکت پتروشیمی ایلام در قالب مسئولیت‌های اجتماعی با تصویب هیات مدیره صورت می‌گیرد .

وی با اشاره به راه‌اندازی مرکز نیکوکاری پتروشیمی ایلام به عنوان اولین مرکز نیکوکاری در صنعت پتروشیمی کشور تصریح کرد:اطعام مهدوی و توزیع بسته‌های معیشتی به عنوان بخشی از اقدامات حمایتی پتروشیمی ایلام در قالب این صندوق طراحی و اجرا می‌شود.

سیدغلامحسن گرشاسبی در ادامه بر شناسایی افراد نیازمند منطقه و تدوین جامعه آماری نخبگان مددجوی دانشگاهی تاکید کرد و ادامه داد: پتروشیمی ایلام با همکاری کمیته امداد امام خمینی (ره)از این اقشار در چهارچوب اختیارات حمایت خواهد کرد.

رضا طاهری ؛ مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان ایلام نیز در این دیدار با ارائه گزارشی از آمار مددجویان استان ایلام گفت:۶۷ هزار مددجوی تحت حمایت کمیته امداد در استان شناسایی شده‌اند.

طاهری حفظ کرامت و منزلت مددجویان و همچنین توانمندسازی افراد تحت حمایت را اولویت این نهاد برشمرد و افزود:طرح «حامی یابی» به عنوان یکی از طرح‌های موفق ملی در سطح کشور اجرا شده و کارکنان پتروشیمی ایلام می‌توانند در این امر معنوی و خیر مشارکت نمایند.

 

روابط عمومی شرکت پتروشیمی ایلام

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

این خبر را از دست ندهید