ذوب آهن اصفهان/

مشارکت ذوب آهن اصفهان در جشن گلریزان آزاد سازی زندانیان جرائم غیرعمد شهرستان لنجان

مشارکت ذوب آهن اصفهان در جشن گلریزان آزاد سازی زندانیان جرائم غیرعمد شهرستان لنجان
کدخبر : 53361

جشن گلریزان آزاد سازی زندانیان جرائم غیرعمد شهرستان لنجان با حضور ائمه جمعه ، فرماندار، مسئولین ادارات و مردم نیکوکار این شهرستان و تعدادی از مسئولین ذوب آهن اصفهان ، پنج شنبه ۱۷ فروردین در تالار فیل سفید لنجان برگزار گردید.

مهدی بهرامی معاون پشتیبانی و خدمات اجتماعی ذوب آهن اصفهان در این مراسم گفت : این مجتمع عظیم صنعتی در نیم قرن گذشته به مسئولیت های اجتماعی خود به ویژه جهت مردم منطقه متعهد بوده و فعالیت های زیرساختی مهمی از جمله ساخت اتوبان اصفهان-ذوب آهن ، بیمارستان شهید مطهری ، ورزشگاه بزرگ فولاد شهر و ... انجام داده و در فعالیت های خیریه و عام المنفعه نیز مشارکت فعالی دارد .

وی افزود: این مجتمع عظیم صنعتی در کنار تولید ، توجه به محیط زیست را در اولویت قرار داده  و با ایجاد ۱۶ هزار و ۵۰۰ هکتار فضای سبز دست کاشت ، گام مهی در این جهت برداشته است.

وی ضمن اهداء کمک نقدی از سوی ذوب آهن اصفهان جهت آزاد سازی زندانیان جرائم غیر عمد گفت: این خانواده بزرگ از سه دهه گذشته با ایجاد موسسه خیریه والفجر جهت کمک به نیازمندان فعالیت نموده و ماهانه مقداری ازحقوق کارکنان شرکت به این امر اختصاص می یابد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر: