بیمه ملت/

قدردانی از مدرسان دوره‌های آموزشی بیمه ملت

قدردانی از مدرسان دوره‌های آموزشی بیمه ملت
کدخبر : 53423

در مراسمی با حضور معاونان و مدیران بیمه ملت، از مدرسان دوره‌های آموزشی که موجب ارتقای دانش فنی کارکنان و نمایندگان این شرکت شده‌اند، قدردانی شد.

مراسم قدردانی از مدرسان دوره‌های آموزشی با حضور جمعی از معاونان و مدیران شرکت برگزار شد. در این مراسم از اساتید و مدرسان دوره‌های آموزشی شرکت در سال 1401، که نقش مهمی در تقویت فرهنگ آموزش و ارتقای دانش فنی کارکنان و نمایندگان داشتند، قدردانی شد.

امیرحسین قربانی، معاون توسعه بازار بیمه ملت در این مراسم با تشکر از مدرسان دوره‌های آموزشی شرکت، گفت: باید به حوزه آموزش با نگاه سرمایه‌گذاری بنگریم تا بتوانیم رویکردهای آموزشی را متناسب با تحولات فناورانه و ذائقه فراگیران تغییر و ارتقا بدهیم.

وی با اشاره به نقش دوره‌های آموزشی در ارتقای سطح دانش کارکنان و نمایندگان، تصریح کرد: باید برای رشد متعادل و هماهنگ همه ارکان شرکت، آموزش را با رویکرد توسعه‌ای در دستور کار قرار دهیم و به دنبال ارتقای کیفی این دوره‌ها و بالابردن اثربخشی آن باشیم.

محمد ترابی معاون فنی بیمه‌های اشخاص به همکاری بیش از 60 استاد و مدرس با مدیریت آموزش بیمه ملت اشاره کرد و افزود: همکاری با این اساتید و بهره‌گیری از دانش آنها، فی نفسه امری مهم و ارزشمند است و ما باید در این حوزه، به سمت آموزش‌های تعاملی و مشارکتی با محوریت شعب برویم.

معاون فنی بیمه‌های اشخاص بیمه ملت، خاطر نشان کرد: آموزش کارشناسان شعب، باید با هدف تفویض بعضی اختیارات به آنها در سال 1402 انجام بگیرد تا شعب بیمه ملت در سراسر کشور نقش بیشتری در حوزه بیمه‌گری داشته باشند.

احد رضایان، مدیر آموزش شرکت بیمه ملت نیز در این مراسم ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌ها و برنامه‌های آموزشی شرکت از همکاری تمامی اساتید و مدرسان و همچنین مدیریت‌های ستادی و همکاران آموزش، تشکر و ابزار امیدواری کرد با تغییر رویکردهای آموزشی در سال 1402 شاهد فعالیت‌های بهتر در حوزه آموزش بیمه ملت باشیم.

در پایان این مراسم، از 60 استاد و مدرس دوره‌های آموزشی و همچنین مدیریت‌های حوزه مدیرعامل، روابط عمومی، مالی، منابع انسانی، امور شعب و پشتیبانی که در سال 1401، حامی مدیریت آموزش برای برگزاری هرچه بهتر دوره‌های آموزشی بودند، با اهدای لوحی قدردانی شد

روابط عمومی بیمه ملت

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

این خبر را از دست ندهید