دیدار مدیران منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی (ره) با مدیرعامل شرکت پتروشیمی اروند؛

دکتر کریمی: بندر امام خمینی(ره) مؤلفه‌ای مهم در ایجاد مزیت‌های صادراتی محصولات پتروشیمی کشور است

دکتر کریمی: بندر امام خمینی(ره) مؤلفه‌ای مهم در ایجاد مزیت‌های صادراتی محصولات پتروشیمی کشور است
کدخبر : 53484

جمعی از مدیران ارشد مجتمع بندری امام خمینی (ره) در دیدار با مدیرعامل شرکت پتروشیمی اروند آمادگی این منطقه ویژه بندری برای توسعه صنایع پایین دست پتروشیمی را اعلام نمودند.

دکتر کریمی در نشست با مجموعه مدیران منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی (ره) اظهار داشت: صنعت پتروشیمی به واسطه همجواری با مجتمع بندری امام خمینی(ره) ، زمینه‌ای مناسب را برای رقابت‌پذیری محصولات صادراتی فراهم کرده است.

مدیرعامل شرکت پتروشیمی اروند افزود: تغییرات زیرساختی خوبی در منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی (ره) وجود دارد که زمینه ساز تحقق شعار سال در مجموعه‌های تولیدی کشور به خصوص پتروشیمی‌ها را فراهم کرده است.

مدیرکل بنادر و دریانوردی خوزستان در این نشست با اعلام آمادگی جهت واگذاری اراضی این منطقه ویژه به منظور تکمیل زنجیره تولید و احداث صنایع پایین دستی پتروشیمی عنوان کرد: به منظور افزایش تولید محصولات مختلف صنایع پایین دست، فرآیندهای واگذاری اراضی در شرایطی پایدار و مطمئن انجام می‌شود.

بهروز آقائی در ادامه افزود: در این راستا از سال گذشته، برنامه‌ریزی‌های لازم برای فعالیت خطوط منظم کشتیرانی جهت تسریع در حمل کالاهای صادراتی پتروشیمی ها پیش‌بینی شده است و در حال حاضر، ماندگاری محصولات تولیدی صنایع پتروشیمی در بندر امام خمینی(ره) نسبت به دیگر بنادر کشور از مدت زمان کمتری برخوردار است و سال گذشته بیش از ۱۷ میلیون تن کالاهای صادراتی پتروشیمی از این بندر به بازارهای جهانی صادر شده است.

روابط عمومی پتروشیمی اروند

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

این خبر را از دست ندهید