ذوب آهن اصفهان/

برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت‌های پویش معادن و تارابگین

برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت‌های پویش معادن و تارابگین
کدخبر : 53491

مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت پویش معادن ذوب‌آهن اصفهان، شنبه نوزدهم فروردین‌ماه در سالن جلسات دفتر مدیرعامل شرکت برگزار شد.

مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت پویش معادن ذوب‌آهن اصفهان، شنبه نوزدهم فروردین‌ماه با حضور مهدی کوهی مدیرعامل ذوب‌آهن اصفهان،حسین سعیدی نماینده هلدینگ صدرتامین، احمد سلیمی معاون مالی و اقتصادی، محمدجعفر صالحی معاون خرید، مهدی احمد پور مدیر حراست، روح الله فاضل پور مدیر راهبری شرکت‌ها، امور مجامع و سهام،مدیرعامل و اعضای مدیره شرکت پویش معادن و تنی چند از مسئولین ذوب‌آهن در سالن جلسات دفتر مدیرعامل شرکت برگزار شد.

تحقق شعار سال، رشد و شکوفایی بیش‌ازپیش را برای ذوب‌آهن اصفهان رقم می‌زند

 مهدی کوهی مدیرعامل ذوب‌آهن اصفهان در جلسه این مجمع گفت : سال جدید از سوی مقام معظم رهبری تحت عنوان «مهار تورم،رشد تولید» نام‌گذاری شده است و در راستای عملیاتی نمودن شعار سال نیز همه دستگاه‌های اجرایی کشور با تمام قوا به میدان آمدند و در ذوب‌آهن اصفهان نیز همه ما وظیفه‌داریم به‌منظور تحقق شعار سال که رشد و شکوفایی بیش‌ازپیش را برای ذوب‌آهن بزرگ رقم می‌زند، تلاش و کوشش شبانه‌روزی داشته باشیم و بدین منظور تولید ۴۰ درصدی محصولات ارزش افزا را در دستور کار قراردادیم.

وی با رویکرد رشد تولید و اجرایی نمودن برنامه‌های تحولی در شرکت پویش معادن، تکالیفی را بدین شرح برای این شرکت عنوان نمود: تکریم ویژه جامعه کارگری در بخش‌های مختلف و به‌ویژه امور معیشتی آن‌ها، اخذ مجوز از سازمان برنامه‌وبودجه و سازمان نظام‌مهندسی ، ایجاد آزمایشگاه فنی تخصصی در شرکت، بهره‌مندی از حضور مهندسین معدن به‌صورت تخصصی، تأمین یک‌میلیون تن سنگ‌آهن درشت‌دانه و ریزدانه برای ذوب‌آهن اصفهان.

 مهدی کوهی خاطرنشان کرد : معدن ققنوس و سپس معدن حنار در این مجموعه اولویت‌های اصلی شرکت پویش معادن محسوب می‌شوند و لذا نیاز است در راستای عملیاتی نمودن شعار سال در این دو معدن، برنامه تحولی با رویکرد رشد تولید، تدوین و ارائه شود.

قدیرعلی شفیع‌زاده مدیرعامل شرکت پویش معادن ذوب‌آهن نیز در حاشیه برگزاری این مجمع به خبرنگار ما گفت: اولین محموله از سنگ‌آهن دانه‌بندی معدن ققنوس در بهمن‌ماه سال گذشته به ذوب‌آهن اصفهان تحویل داده شد و تأمین بخش مهمی از مواد اولیه ذوب‌آهن به‌منظور تولید محصولات ارزش افزا نیز در برنامه کاری شرکت پویش معادن قرار دارد و این رویکرد با جدیت تمام دنبال می‌شود.وی افزود : در معدن نار نیز تولید سنگ‌آهن و باطله برداری را به‌صورت تخصصی در دست اقدام داریم.

 گفتنی است در این جلسه پس از استماع گزارش مدیره و گزارش حسابرس مستقل، صورت‌های مالی منتهی به تاریخ  ۳۰/ ۹/ ۱۴۰۱ شرکت پویش معادن مورد تصویب مجمع قرار گرفت و موسسه حسابرسی هوشیار ممیز نیز به‌عنوان حسابرس مستقل و بازرس قانونی اصلی انتخاب گردید.

مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت تارابگین ذوب‌آهن برگزار شد

 مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام شرکت تارابگین ذوب‌آهن اصفهان، پنج‌شنبه هفدهم فروردین‌ماه با حضور مهدی کوهی مدیرعامل ذوب‌آهن اصفهان، حسین سعیدی نماینده هلدینگ صدرتامین، احمد سلیمی معاون مالی و اقتصادی، مهدی احمد پور مدیر حراست، روح‌الله فاضل پور مدیر راهبری شرکت‌ها، امور مجامع و سهام،مدیرعامل و اعضای هیئت‌مدیره شرکت تارابگین و تنی از چند از مسئولین ذوب‌آهن در سالن جلسات دفتر مدیرعامل شرکت برگزار شد.

در این جلسه پس از استماع گزارش هیئت‌مدیره توسط مدیرعامل شرکت و ارائه گزارش حسابرس مستقل، مهدی کوهی مدیرعامل ذوب‌آهن اصفهان در جلسه این مجمع گفت : سال جدید از سوی مقام معظم رهبری تحت عنوان «مهار تورم،رشد تولید» نام‌گذاری شده است و در راستای عملیاتی نمودن شعار سال نیز همه دستگاه‌های اجرایی کشور با تمام قوا به میدان آمدند و در ذوب‌آهن اصفهان نیز همه ما وظیفه‌داریم به‌منظور تحقق شعار سال که رشد و شکوفایی بیش‌ازپیش را برای ذوب‌آهن بزرگ رقم می‌زند،تلاش و کوشش شبانه‌روزی داشته باشیم.

هیئت‌رئیسه مجمع با رویکرد رشد تولید و اجرایی نمودن برنامه‌های تحولی در شرکت تارابگین ، تکالیفی را بدین شرح برای این شرکت عنوان نمود: اخذ گواهی رتبه‌بندی از سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور، رعایت حقوق کلیه کارکنان شرکت و رسیدگی به مشکلات آن‌ها، ارائه برنامه تحولی در افق زمانی یک‌ساله و سه‌ساله و تأکید بر کنترل بهای تمام‌شده و همچنین رعایت الزامات زیست‌محیطی .

 جلال ابوترابی مدیرعامل شرکت تارابگین در حاشیه برگزاری این مجمع برنامه‌های سال ۱۴۰۲ این شرکت را چنین عنوان کرد: حفظ و افزایش سهم بازار در محصولات بتنی، کاهش وابستگی به ذوب‌آهن از طریق مشارکت فعال در مناقصات خارج از کارخانه، برنده شدن در حداقل ۱۱ مورد مناقصه مرتبط با فعالیت‌های شرکت در سال گذشته، بررسی و پیشنهاد تشکیل انجمن صنفی تولید عایق‌های صوتی و حرارتی در جهت کنترل بازار،تأمین و خرید تجهیزات و ماشین‌آلات موردنیاز شرکت باهدف افزایش تجهیزات سرمایه‌ای برای خردایش مکانیکی ته تاندیش و خرسک با اهداف زیست‌محیطی.  

گفتنی است پس از استماع گزارش هیئت‌مدیره و گزارش حسابرس مستقل، صورت‌های مالی منتهی به تاریخ ۳۰ آذرماه ۱۴۰۱ شرکت تارابگین مورد تصویب مجمع قرار گرفت و موسسه حسابرسی هوشیار ممیز به‌عنوان حسابرس مستقل و بازرس قانونی اصلی انتخاب گردید.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

این خبر را از دست ندهید