طی حکمی از سوی مدیرعامل بانک ایران زمین صورت گرفت؛

انتصاب مدیریت امور آموزش بانک ایران زمین

انتصاب مدیریت امور آموزش بانک ایران زمین
کدخبر : 53515

با دستور مدیرعامل بانک ایران زمین، مدیر امور آموزش این بانک منصوب شد.

در این مراسم داود فصیحی مدیر امور سرمایه انسانی تقویت حوزه آموزش کارکنان را الزامی دانست و گفت: بی شک با حضور مدیریت جدید در بخش آموزش، شاهد تقویت و افزایش آگاهی همکاران در بخش های تخصصی و امور بانکی خواهیم بود.

کیمیا روحانی مدیر امور سازمان و توسعه سیستم ها ضمن تبریک، حضور وی در عرصه آموزش را گامی موثر در جهت افزایش آگاهی و ارتقای سطح علمی همکاران بیان کرد.

در ادامه جلسه سید محمد حسین استاد مدیر امور روابط عمومی ضمن ابراز خرسندی از حضور لشگری پور به عنوان مدیر امور آموزش، گفت: با توجه به اکوسیستمی که در بانکداری دیجیتال از سوی مدیران ارشد بانک طراحی شده است، آموزش همکاران در این حوزه یک رکن اساسی است.

استاد افزود: همکاران ما نسبت به تغییرات و سرعت تکنولوژی نیازمند به روز رسانی هستند و این موضوع با زحمات و تلاش مدیریت امور آموزش میسر خواهد شد.

علیرضا لشگری پور مدیر امور آموزش در این مراسم ضمن آرزوی توفیق برای همکاران، گفت: امیدوارم با همکاری مدیریت های سرمایه انسانی و سازمان و سایر واحدهای بانک بتوانیم نیازهای آموزشی همکاران را شناسایی و در جهت تقویت دانش آنان تلاش کنیم.

در این مراسم مدیران امور سرمایه انسانی، سازمان و توسعه سیستم ها، روابط عمومی و روسای ادارات حوزه مدیریت عامل و دبیرخانه هیئت مدیره حضور داشتند.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

این خبر را از دست ندهید