ذوب آهن اصفهان/

افطار مدیرعامل ذوب‌آهن اصفهان با کارگران خط تولید

افطار مدیرعامل ذوب‌آهن اصفهان با کارگران خط تولید
کدخبر : 53550

مهدی کوهی مدیرعامل ذوب‌آهن اصفهان به همراه تنی چند از مسئولین این شرکت دوشنبه بیست و یکم فروردین‌ماه، در دقایق افطار ماه مبارک رمضان در رستوران مدیریت تولیدات کک و مواد شیمیائی حضور یافت و روزه خود را در جمع تلاشگران این مجموعه افطار نمود.

 وی در این نشست صمیمی گفت: با تلاش و کوشش شبانه‌روزی کارکنان بخش‌های مختلف کارخانه، افزایش تولید در سال ۱۴۰۱ همچون تولید کک به میزان یک میلیون و ۲۶۷ هزار تن به ثبت رسید و بنده نیز با تمام وجودم این افتخارآفرینی را به شما بلندهمتان عزیز تبریک عرض می‌کنم.

 مدیرعامل شرکت با اشاره به نقش کلیدی کک در فرایند تولید کارخانه افزود: در روش کوره‌بلند، کک به عنوان یکی از مهمترین نهاده‌های تولید محسوب می‌شود و در سال رشد تولید، برنامه داریم بخش مهمی از این ماده اولیه را در داخل کارخانه تولید کنیم.

 مهدی کوهی تصریح کرد: طی بازدیدهای میدانی متعددی که از بخش‌های مختلف مدیریت تولیدات کک و مواد شیمیائی داشتم، دستاوردهای بومی‌سازی این مجموعه از جمله درب‌های فلکسیبل باتری شماره سه را از نزدیک نظاره‌گر بودم و به واقع احساس غرور کردم که این قطعات و تجهیزات استراتژیک به دست توانمند و اندیشه پویای تلاشگران این مدیریت به ثمر نشسته است.

 مدیرعامل شرکت خاطر نشان کرد: مقام معظم رهبری در پیام نوروزی‌ خود همه بخش‌ها و دستگاه‌های اجرایی کشور را به همدلی و هم‌افزایی بیش از پیش برای «مهار تورّم و رشد تولید» فرا خواندند و لذا در ذوب‌آهن اصفهان نیز به عنوان اولین تولیدکننده فولاد در کشور، تک‌تک ما وظیفه داریم برای تولید محصولات ارزش‌افزا جهت استفاده در پروژه‌های عمرانی کشور و همچنین صادرات آنها که ارزآوری بالایی برای ایران عزیزمان دارد، نهایت تلاش و کوشش خودمان را به کار بگیریم.

وی افزود: رسیدگی به امور کارکنان همواره در راس برنامه‌های شرکت قرار دارد و لذا تلاش داریم  به شیوه‌های مختلف و متناسب با نظرسنجی از آنان، روزهای بسیار خوبی را برای خانواده بزرگ ذوب‌آهن اصفهان رقم بزنیم.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

این خبر را از دست ندهید