اموال تملیکی/

فراخوان سازمان اموال تملیکی برای شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس

فراخوان سازمان اموال تملیکی برای شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس
کدخبر : 53560

سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی با صدور بیانیه ای به مناسبت روز جهانی قدس، از عموم مردم روزه دار ایران اسلامی خواست که با شرکت در راهپیمایی این روز‌، حمایت خود را از ملت محروم فلسطین اعلام کنند.

در این بیانیه چنین آمده است:

بِسْمِ ٱللَّهِ ٱلرَّحْمَنِ ٱلرَّحِیمِ «سُبحـنَ الَّذِى اَسرى بِعَبدِهِ لَیلاً مِنَ المَسجِدِ الحَرامِ اِلَى المَسجِدِ الاَقصَی الَّذى بـرَکنا حَولَهُ لِنُرِیَهُ مِن ءایـتِنا اِنَّهُ هُوَ السَّمیعُ البَصیر»

نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز قدس، میراث گرانقدر بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی و نشانه تدبیر و آینده‌نگری حکیمانه حضرت امام خمینی(ره) برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین و آزادی قدس شریف است. روز قدس فریاد رسایی برای احقاق حقوق مردم فلسطین، احیای آن و دفاع از آن است و پاسخی به رفتار ناهنجار برای پایمال کردن حقوق فلسطینیان است. این روز، روز اسلام و نماد وحدت و حمایت همه جانبه امت اسلامی از آرمان های فلسطین و قدس عزیز است، بدون شک حضور هر فرد مسلمانی در راهپیمایی گرامیداشت این روز، در حقیقت یک گام برای نابودی رژیم غاصب صهیونیستی است.

ملت مسلمان، ظلم دیده ولی سربلند ایران، هرگز از آرمان حق طلبانه خود دست بر نداشته و در پرتو معرفت و بصیرت ژرف خود و در سایه ولایتمداری خالصانه اش پرچمدار مبارزه و ایثار و شهادت است و در این مسیر هیچگاه دست از حمایت مردم ستمدیده فلسطین به ویژه در شرایط امروز اراضی اشغالی که زمان نابودی و شمارش معکوس برای پایان حکومت غاصب صهیونیستی فرا رسیده است، برنخواهد داشت.

سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی ضمن محکوم کردن جنایات رژیم کودک‌کش و پلید صهیونیستی و اعلام حمایت راسخ از مردم مظلوم فلسطین از آحاد مردم برای حضور در راهپیمایی گرامیداشت روز قدس در روز جمعه ۲۵ فروردین ۱۴۰۲ برابر با ۲۳ رمضان المبارک۱۴۴۴ پس از پشت سرگذاشتن لیالی قدر در ابتدای شروع فصل جدید بندگی پروردگار قادر عالمیان، دعوت به عمل آورده تا با حضوری پر شور و گسترده، ضمن تجدید عهد و میثاق با آرمانهای رفیع حضرت امام خمینی (ره)، انقلاب اسلامی و شهدای گرانمایه و لبیک به ندای رهبر فرزانه انقلاب، برگ زرین دیگری را در صحیفه سترگ انقلاب اسلامی به منصه ظهور و ثبوت برسانند.

 

روابط عمومی سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر: