جشن گلریزان/

کردستانی ها در جشن گلریزان امسال سنگ تمام گذاشتند

کردستانی ها در جشن گلریزان امسال سنگ تمام گذاشتند
کدخبر : 53561

جشن گلریزان امسال با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان، استاندار، فرماندار، شهردار، مقامات امنیتی و نظامی و انتظامی و چند تن دیگر از مقامات ارشد استان با حضور پرشور مردم و خیرین نیک اندیش در تالار فرهنگی هنری فجر سنندج برگزار شد.

مجتبی محمدی مدیرکل زندان‌های استان کردستان در مراسم جشن گلریزان ویژه آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد استان کردستان که در مجتمع فجر سنندج برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و عرض خیرمقدم و خوش آمدگویی خدمت حاضرین در سالن، گفت: حضور پرشور مردم در گلریزان امسال حماسه ای بی مثال از نوع دوستی و بخشندگی مردمان این دیار را به همه ثابت کرد چرا که تاکنون شاهد چنین حضوری از همدلی مردم در جشن گلریزان نبوده ام.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان  نیز در این مراسم حضور در جشن گلریزان و کمک به آزادی زندانیان جرائم غیرعمد را جزو باقیات‌الصالحات عنوان کرد و افزود: محکومیت زندانیان مالی بیشتر به علت ناتوانی در پرداخت بدهی و یا ناتوانی در پرداخت خسارات مالی حوادث ناخواسته و غیر عمد بوده که مستحق حضور در زندان نیستند.

اسماعیل زارعی‌کوشا استاندار کردستان نیز با تاکید بر اینکه  حضور کردستانی‌های نوع‌دوست از پیر و جوان در این مراسم قابل تقدیر است، اظهار داشت: اگر چه تعداد خیرین در کشور و استان زیاد است، اما هر کسی شایستگی خرج کردن اموال خود در مسیر آزادسازی زندانیان را ندارد و توفیق حضور در این جلسات را خداوند نصیب بندگان مخلصش می‌کند.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید حسین حسینی رئیس‌کل دادگستری استان کردستان نیز در ادامه این مراسم به آزادی 243 زندانی جرائم غیر عمد با بدهی بالغ بر 66 میلیارد تومان در سال گذشته اشاره کرد و گفت: هم اکنون 300 زندانی جرائم غیرعمد در زندان های استان چشم انتظار یاری خیرین در گلریزان هستند تا با کمک آنان بتوانند به آغوش گرم خانواده بازگردند.

گفتنی است از 19 فروردین ماه جشن های گلریزان از مرکز استان آغاز شده و تا پایان ماه مبارک رمضان در سایر شهرستان ها ادامه دارد.

 

پایگاه اطلاع‌رسانی اداره کل زندان‌های کردستان

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

این خبر را از دست ندهید