منطقه آزاد انزلی/

پیام مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی به مناسبت روز جهانی قدس

پیام مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی به مناسبت روز جهانی قدس
کدخبر : 53573

عیسی فرهادی رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی در پیامی ضمن گرامی‌داشت روزجهانی قدس ، تجاوز رژیم اشغالگر قدس و استکبار جهانی را محکوم کرد.

در متن پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

روز قدس روز آرمان ها و اهداف مقدس اسلامی و به عنوان نماد وحدت و یکپارچگی مسلمانان و ملت های آزاده جهان در دفاع از همه مظلومان و خصوصا" مردم مظلوم فلسطین است.

تعیین آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان نماد وحدت اسلام، ابتکار هوشمندانه پیشوای فقید انقلاب اسلامی بوده و از یک سو نماد باور صادقانه نظام اسلامی به آموزه‌های دینی و از دیگر سو نماد حمایت از آزادی و انسان های ستمدیده است.

این روز برگ زرینی از دفتر پرافتخار ملت های مبارز  و از برجسته ترین و ماندگارترین نماد صف بندی حق در برابر باطل است ، امسال نیز همه علاقمندان به این روز در سراسر جهان و خصوصا" ایران اسلامی  برای پاسداشت روز جهانی قدس و محکومیت اقدامات ددمنشانه رژیم جعلی اشغالگر قدس به صحنه می آیند و حماسه‌ای دیگر خلق می‌کنند.

اینجانب با گرامی‌داشت روز جهانی قدس ، یاد و خاطر شهدای گرانقدر عرصه مقاومت را گرامی داشته و از خداوند متعال در این ماه پربرکت، پیروزی و موفقیت مسلمانان در برابر ظلم ، تجاوز و اشغالگری مستکبران در سطح جهان به ویژه در فلسطین قبله اول مسلمین را خواستارم.

عیسی فرهادی

 رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی

 

روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد انزلی

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر: