منطقه آزاد ماکو/

دهمین نمایشگاه کتاب و محصولات قرآنی و مذهبی منطقه آزاد ماکو گشایش یافت

دهمین نمایشگاه کتاب و محصولات قرآنی و مذهبی منطقه آزاد ماکو گشایش یافت
کدخبر : 53675

دهمین نمایشگاه کتاب و محصولات قرآنی و مذهبی با حضور مدیر عامل، معاونین و مدیران سازمان منطقه آزاد ماکو و امام جمعه شهرستان ماکو شامگاه روز شنبه در سالن اداره برق ماکو به مناسبت ماه مبارک رمضان گشایش یافت.

بهنام امیریان، معاون فرهنگی ، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد ماکو در حاشیه گشایش این نمایشگاه اظهار داشت: این نمایشگاه با هدف افزایش سرانه مطالعه و با حضور ۲۰۰ ناشر امروز بازگشایی شد.

وی در ادامه با بیان اینکه در این نمایشگاه تعداد ۸۰۰۰ جلد کتاب و ۲۵۰۰عنوان در بخش های مذهبی، تاریخی، ادبیات، فاخر، کودک، نفیس، مرجع، روان شناسی در معرض دید علاقه مندان قرار گرفته است، افزود: در حاشیه برگزاری این نمایشگاه کارگاه های نقاشی، طراحی و خوشنویسی با حضور هنرمندان منطقه نیز برگزار می شود.

معاون فرهنگی ، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد ماکو ادامه داد: همچنین در این نمایشگاه آثار منتشر شده نویسندگان منطقه آزاد ماکو نیز در معرض دید عموم قرار گرفت.

امیریان اضافه کرد: علاقه مندان جهت بازدید از این نمایشگاه می توانند از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۴و ۱۶ غصر تا ۲۳شب به محل نمایشگاه واقع در یلوار امام خمینی (ره) سالن ورزشی اداره برق مراجعه کنند.

وی خاطر نشان کرد: این نمایشگاه برای خرید آزاد است، ۱۵ و ۴۰ درصد تخفیف ویژه به علاقه مندان و مراجعه کنندگان ارائه می شود.

لازم بذکر است دهمین نمایشگاه کتاب از تاریخ ۲۶فروردین لغایت ۳۱ فروردین دایر خواهد بود.

پایگاه خبری منطقه آزاد ماکو

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر: