با همت و تلاش اداره‌کل روابط عمومی بیمه ایران؛

برگزاری آیین رونمایی از نمایشگاه عکس مدیران عامل بیمه ایران

برگزاری آیین رونمایی از نمایشگاه عکس مدیران عامل بیمه ایران
کدخبر : 53844

با همت و تلاش اداره‌کل روابط عمومی، آیین رونمایی از نمایشگاه عکس مدیران عامل بیمه ایران از زمان تأسیس تاکنون، با حضور حسن شریفی رئیس هیات مدیره و مدیر عامل، معاونین مدیر عامل و همچنین جمعی از مدیران، در ساختمان مرکزی بیمه ایران برگزار گردید.

حسن شریفی در حاشیه برگزاری این نمایشگاه، ضمن تبریک پیشاپیش عید سعید فطر و آرزوی قبولی طاعات و عبادات همکاران در این ماه ضیافت الهی ، اظهار داشت: اداره کل روابط عمومی، در سال گذشته با افتتاح خانه فرهنگ گام های موثری برای تکریم و گرامیداشت یاد و خاطره پیشکسوتان و نگهداری افتخارات،قدمت و اصالت شرکت برداشته و امروز نیز با افتتاح نمایشگاه تمثال های مدیران عامل بیمه ایران شاهد به ثمر نشستن اقدام دیگری در راستای مسیولیتهای فرهنگی شرکت هستیم.

وی در ادامه با قدردانی از زحمات کارکنان اداره کل روابط عمومی و تاکید بر توسعه مسیولیتهای فرهنگی در کنار توجه به موضوع فروش و خدمات پس از فروش گفت: در جلسات مختلفی که در شرکت برگزار شده، همواره بر تکریم پیشکسوتان تاکید کرده ام و این اقدام فرهنگی نیز در همین راستا صورت گرفته و قطعا تاثیر بسزایی در حفظ و نگهداری افتخارات بیمه ایران خواهد داشت.

اداره کل روابط عمومی با دعوت از همه همکاران از ایده های خلاقانه برای به تصویر کشیدن قدمت شرکت سهامی بیمه ایران در قالب ابزارهای روزامد استقبال مینماید.

روابط عمومی بیمه ایران

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر: