مدیرعامل بیمه رازی خبر داد؛

چتر حمایتی بیمه رازی بر سر سازمان‌های بزرگ

چتر حمایتی بیمه رازی بر سر سازمان‌های بزرگ
کدخبر : 53852

مدیرعامل بیمه رازی با بیان اینکه بعد از یک دهه این شرکت از زیان انباشته خارج شده است، گفت: بیمه رازی در ادامه مسیر رو به اوج خود در روزهای ابتدایی سال جاری شرکت‌ها و سازمان‌های جدیدی را زیر چتر حمایتی خود قرار داد.

دکتر علی جباری- مدیرعامل بیمه رازی در اولین نشست هم اندیشی مدیران ستاد و شعب این شرکت با اشاره به اینکه افزایش سرمایه در سال 1402 یکی از اولویت‌های مجموعه است، بیان کرد: شرکت بیمه رازی بعد از یک دهه از زیان انباشته خارج شد و این موضوع یکی از دستاوردهای مهم برای شرکت بیمه رازی محسوب می‌شود.

مدیرعامل بیمه رازی تاکید کرد: مسیر اصلی شرکت بیمه رازی منطبق بر پنج چرخش استراتژیک است و در دو سال اخیر اصلاحات قابل توجهی در این زمینه صورت گرفته و عامل بازگشت بیمه رازی به بازار و حفظ جایگاه مناسب آن شد.

او ادامه داد: بیمه رازی به عنوان اولین شرکت بخش خصوصی صنعت بیمه در کنار ورود به کنسرسیوم‌های مختلف، از منابع مالی در زمینه سرمایه گذاری حداکثر استفاده را داشته و تاکید بسیار بر مشتری مداری و ارائه خدمات به‌روز داشته است.

این عضو هیئت مدیره بیمه رازی خاطرنشان کرد: در ابتدای سال 1402 مذاکرات بسیاری خوبی در سطح کشور در زمینه ارائه خدمات به‌روز به سازمان‌ها و شرکت‌های بزرگ صورت گرفت که تا به امروز دستاوردهای بسیار خوبی در زمینه جذب سازمان‌های بزرگ همچون بنیاد شهید و گروهای صنعتی بخش خصوصی رخ داده است.

جباری بیان کرد: در بررسی فعالیت شرکت بیمه رازی در سال 1401 شاهد اتفاق‌های خوبی بودیم که از این موارد می‌توان به تحقق بودجه برنامه ریزی شده، عضویت در کنسورسیوم انرژی، افزایش سهم بازار، کسب رکوردهای خاص در صنعت بیمه و … اشاره کرد.

او با اشاره به افزایش سطح تعامل ستاد و شعب با شبکه نمایندگان و کارگزاران گفت: شبکه فروش در سال 1401 توانست سهم تولید حق بیمه خود را افزایش دهد و در کنار مجتمع و شعب تخصصی در سراسر کشور راه اندازی شد.

مدیرعامل بیمه رازی با بیان اینکه امید و مسیر روشن‌تری در سال 1402 پیش‌روی کشور قرار دارد تاکید کرد: در سال 1402 باید بیش از سال گذشته تلاش و فعالیت صورت گیرد زیرا اهداف بزرگتری در کشور، صنعت و شرکت بیمه رازی ترسیم شده است.

جباری ادامه داد: در سال 1402 طبق برنامه ریزی‌های گذشته سامانه‌های الکترونیک در بیمه رازی بیش از گذشته مورد استفاده قرار خواهد گرفت که تا به امروز زیرساخت‌های این مهم فراهم شده است و این موارد در حالی بیان می‌شود که یکی از اولویت‌ها ارائه خدمات برخط از سوی بیمه رازی است.

او خاطرنشان کرد: در سال‌های گذشته شرکت بیمه رازی با بیمه موتورسیکلت شناخته می‌شد و این شناخت در سال‌‌های اخیر تغییر کرده و برنامه ریزی و هدف بر آن است تا این شرکت در سال‌های نزدیک به عنوان یک شرکت برخط و نوآور در زمینه خدمات الکترونیک شناخته شود.

این عضو هیئت مدیره بیمه رازی تاکید کرد: حرکت به سمت سامانه‌های برخط و استفاده از امکانات الکترونیک، ارائه خدمات به‌روز و متفاوت به مشتریان و کسب بالاترین میزان رضایت آ«‌ها است.

جباری افزود: در کنار طراحی سامانه‌های فروش و ارائه خدمات، باید سامانه‌های تحلیل و بررسی برخط در زمینه خسارت‌ها نیز طراحی و در اختیار همکاران قرار گیرد.

 

روابط عمومی و امور بین الملل بیمه رازی

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

این خبر را از دست ندهید