رئیس کل بیمه مرکزی در جمع اعضای کانون های صنفی کارگزاران و فعالان شبکه فروش صنعت بیمه:

بیمه گران باید با اعتماد به نفس در مسیر خدمت رسانی حرکت کنند

بیمه گران باید با اعتماد به نفس در مسیر خدمت رسانی حرکت کنند
کدخبر : 53856

افزایش ضریب نفوذ بیمه در گرو رشد شاخص های اقتصادی است و صنعت بیمه در این خصوص شرایط خوبی به سر می برد.

مهندس مجید بهزادپور که در جمع نمایندگان انجمن های صنفی کارگزاران سخن می گفت با اعلام این مطلب افزود: برقراری اعتماد در تمامی ارکان و بدنه صنعت بیمه، روند توسعه شاخص های بیمه ای با قدرت و شتاب خاصی دنبال می شود.

رئیس کل بیمه مرکزی از صنعت بیمه به عنوان مجموعه ای کارآمد و مبتنی بر یافته های علمی و تخصصی یاد کرد و اظهار داشت: ساختار صنعت بیمه بسیار مستحکم است و بیمه گران با تکیه بر ظرفیت های متنوع صنعت بیمه با اعتماد به نفس بیشتری به خدمت رسانی و ارائه محصولات نوین ادامه دهند.

وی بازارسازی بیمه ای را در دو سطح ملی و منطقه ای، ضروری ارزیابی کرد و افزود: با وجود رشد کمی شرکت های بیمه همچنان ظرفیت قابل توجهی برای افزایش حجم بازارهای بیمه ای وجود دارد.

مهندس بهزادپور از صنعت بیمه به عنوان یک سرمایه ملی نام برد و تصریح کرد: آینده اقتصاد کشور در گرو نگاه جدی تر به صنعت بیمه است که لزوم تقویت بخش نظارتی را یادآور می سازد.

رئیس شورای عالی بیمه، فراهم سازی بستر مناسب بیمه ای برای دوران فراتحریم را پیش نیاز توسعه بیمه گری دانست و گفت: ارتباطات قابل قبولی در حوزه های آموزشی و پژوهشی بیمه ای با کشورهای منطقه آغاز شده که با برداشته شدن تحریم ها سرعت آن بیشتر خواهد شد.

مهندس مجید بهزادپور در بخش دیگری از سخنان خود از تجهیز صنعت بیمه به فناوری های نوین به عنوان یک نیاز جدی یاد کرد و اظهار داشت: تخلفات بیمه ای با هیچ توجیهی قابل اغماض نیست و بهره گیری فناوری های نوین نباید به عنوان ابزار تخلف مورد استفاده قرار گیرد.

سکاندار نهتد ناظر صنعت بیمه، تقویت اهرم های نظارتی را راهکار اصلی حفظ حقوق تمامی ذینفعان صنعت بیمه عنوان کرد و گفت: استقرار نظارت هوشمند به عنوان مطالبه جدی دولت و تاکید اسناد بالادستی با ابزارهای دقیق و فناورانه نظارتی تحقق خواهد یافت.

وی در پایان بر موضوعاتی نظیر: اصلاح آیین نامه های مرتبط با کارگزاران، حمایت از شبکه فروش، تسهیل عملیات بیمه گری و افزایش سطح اعتمادسازی در صنعت بیمه تاکید کرد.

گفتنی است در این نشست برخی از نمایندگان انجمن های صنفی کارگزاران صنعت بیمه، مسائل و مشکلات خود را مطرح کردند و در پایان با اهدای لوح سپاسی از سوی نماینده کارگزاری ها از خدمات ارزش آفرین و توجه ویژه رئیس کل بیمه مرکزی از شبکه فروش، قدردانی شد.

 

اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر: