کیش/

گرامی داشت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران در جزیره کیش

گرامی داشت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران در جزیره کیش
کدخبر : 53863

امیر ترکاشوند سرپرست مدیریت روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش به مناسبت فرا رسیدن روز ارتش جمهوری اسلامی، با فرمانده پدافند هوایی کیش دیدار کرد.

امیر ترکاشوند به نمایندگی از سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش بعد از ظهر سه شنبه 29 فروردین به مناسبت گرامی داشت روز ارتش، در دیدار با سرهنگ سیف اله کاظم لو فرمانده پدافند هوایی این منطقه پیام تبریک و لوح سپاس سعید پورزادی را به رسم یادبود به ایشان تقدیم کرد.

در متن لوح سپاس سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش خطاب به سرهنگ سیف اله کاظم لو فرمانده پدافند هوایی آمده است:

 ایران اسلامی در طول بیش از چهار دهه از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، پیشرفت های قابل توجهی در حوزه های مختلف کشور را تجربه کرده که این دستاوردهای مهم و ارزشمند مرهون بزرگ مردانی است که با  ایثار مثال زدنی، پا روی نفس خویش گذاشته و در راه اعتلای ایران اسلامی از جان خود گذشته اند.

روز ارتش، روز حماسه آفرینی و پایمردی دلاورانی است که در 8 سال دفاع مقدس از کارزاری شگرف و در مقابل تمام قدرت های روز دنیا؛ برای میهن عزیزمان سربلندی و افتخار آفرینی کردند.

سازمان منطقه آزاد کیش به مناسبت گرامی داشت فرا رسیدن روز ارتش جمهوری اسلامی ایران و ارج نهادن به رشادت های بزرگ مردان این مرز و بوم، لوحی را به پاس سال ها خدمت خالصانه حضرتعالی تقدیم نموده و توفیق روز افزون در مسیر خدمت به اسلام و مسلمین را از درگاه احدیت مسئلت دارد.

 

روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

این خبر را از دست ندهید