مدیر ناحیه نورد سرد فولاد مبارکه؛

رکورد جدید واحد تاندم‌میل فولاد مبارکه گامی عملی برای تحقق شعار سال است

رکورد جدید واحد تاندم‌میل فولاد مبارکه گامی عملی برای تحقق شعار سال است
کدخبر : 53906

مدیر ناحیه نورد سرد فولاد مبارکه گفت: با تلاش کارکنان نورد سرد فولاد مبارکه در اولین ماه از سال ۱۴۰۲ که مزین به شعار «مهار تورم، رشد تولید» است؛ رکورد تولید در واحد تاندم‌میل فولاد مبارکه شکسته شد.

بهزاد بهادرانی، مدیر ناحیه نورد سرد فولاد مبارکه در پی ثبت رکوردی جدید در واحد تاندم‌میل این ناحیه اظهار کرد: با همت و تلاش کارکنان نورد سرد فولاد مبارکه در اولین ماه از سال ۱۴۰۲ که مزین به شعار «مهار تورم و رشد تولید» است، رکورد تولید در واحد تاندم‌میل ناحیه نورد سرد فولاد مبارکه شکسته شد.

وی افزود: این رکورد به میزان ۱۳۶.۰۱۳ تن در تولید کلاف به دست آمد و با ثبت این رکورد که پیش از این به میزان ۱۳۱.۱۳۱ تن در آبان‌ماه ۱۴۰۰ ثبت شده بود، رشد ۴ هزار و ۸۸۲ تنی را شاهد هستیم.

مدیر ناحیه نورد سرد فولاد مبارکه خاطر نشان کرد: کسب این رکورد از دو بعد حائز اهمیت است؛ نکته اول تولید این میزان کلاف بدون افزایش تجهیزات و با استفاده حداکثری از ظرفیت‌های موجود است و نکته دوم کسب این رکورد همزمان با محدودیت‌های ابعادی تولید در فروردین‌ماه به خاطر تعهدات فولاد مبارکه به شرکت‌های خودروساز و تولیدکنندگان مواد غذایی بود که این دو نکته اهمیت این رکورد را دو چندان می‌کند.

وی تصریح کرد: از زحمات همه همکاران خود در ناحیه نورد سرد فولاد مبارکه، واحدهای پشتیبانی که این ناحیه را در تحقق این رکورد یاری دادند و همچنین از حمایت‌های مدیران ارشد فولاد مبارکه به عنوان حامیان رشد تولید تشکر می‌کنم.

بهادرانی تأکید کرد: تیرماه امسال در خط اسیدشویی ۱ و تاندم‌میل تغییراتی انجام‌ می‌شود که به لطف الهی و با تلاش همکاران عزیز پس از اتمام این پروژه‌ها، به‌زودی خبرهای خوش بیشتری از این ناحیه به‌گوش خواهد رسید.

ایراسین

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

این خبر را از دست ندهید