صبا فولاد خلیج فارس/

ثبت رکورد جدید تولید بریکت گرم در صبا فولاد خلیج فارس

ثبت رکورد جدید تولید بریکت گرم در صبا فولاد خلیج فارس
کدخبر : 53929

مدیرعامل شرکت صبا فولاد خلیج فارس از ثبت ۳ رکورد تولید روزانه و همچنین رکورد تولید ماهیانه بریکت گرم در کارخانه صبا فولاد در نخستین ماه سال ۱۴۰۲ که بنا به فرموده مقام معظم رهبری، سال مهار تورم و رشد تولید نام گذاری شده، خبر داد.

احسان دشتیانه در این خصوص عنوان کرد: با ثبت رکورد جدید تولید ماهیانه بریکت گرم در صبا فولاد به میزان ۱۲۲ هزار و ۸۳۳ تن در فروردین ماه ۱۴۰۲ با ۱۸ درصد افزایش نسبت به رکورد تولید قبلی، گامی مؤثر در تحقق ظرفیت اسمی سالانه کارخانه برداشته شد.

وی ادامه داد: همچنین رکورد تولید روزانه بریکت گرم در صبا فولاد، طی روزهای اخیر در فروردین ماه ۱۴۰۲، سه بار ارتقاء یافت و علاوه بر ثبت رکوردهای جدید تولید روزانه در روز ۲۴ فروردین ماه با تولید روزانه ۴۳۳۸ تن، در ۲۵ فروردین با تولید روزانه ۴۴۰۹ تن و در ۲۶ فروردین ماه با تولید روزانه ۴۴۶۸ تن، رکورد نرخ تولید ساعتی نیز از ظرفیت اسمی ۱۸۷ تن در ساعت عبور نموده و عدد ۱۹۲ تن در ساعت ثبت شد.

مدیرعامل شرکت صبا فولاد خلیج فارس ضمن تبریک این موفقیت همزمان با عید سعید فطر و قدردانی از کوشش های صورت گرفته در این راستا، خاطرنشان کرد: امیدواریم در ادامه روند این موفقیت ها که با تلاش همه جانبه مجموعه معاونین، مدیران، مشاورین و پرسنل زحمتکش این شرکت به دست آمده، شاهد تحقق ظرفیت اسمی تولید سالانه در کارخانه صبا فولاد در سال ۱۴۰۲ باشیم.

 شرکت صبا فولاد خلیج فارس نخستین تولید کننده بریکت گرم در ایران با ظرفیت تولید یک و نیم میلیون تن در سال و صادر کننده این محصول است که در منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس در بندرعباس قرار دارد.

روابط عمومی شرکت صبا فولاد خلیج فارس

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

این خبر را از دست ندهید