بانک مسکن/

مزایای افتتاح حساب غیرحضوری بانک مسکن

کدخبر : 53939

مشتریان گرامی بانک مسکن با مراجعه به سامانه‌های پیشخوان اینترنتی بانک، همراه بانک و نسخه تحت وب همراه بانک مسکن، می‌توانند اقدام به افتتاح حساب غیرحضوری کرده و از مزایای مختلف آن بهره‌مند شوند.

بانک مسکن در راستای ایجاد تحول در سیستم بانکداری دیجیتال یکی از اهداف خود را در حوزه ساده سازی محصولات و چابک سازی خدمات بانکی قرار داده است.

بانکداری دیجیتال هم دسترسی مشتریان گرامی به محصولات بانک را آسان‌تر می‌کند و هم فضای شفاف و گسترده‌ای برای مشتریان گرامی فراهم می‌سازد که به طور کاربرمحور با انتخاب‌های متعدد و آگاهانه از محصولات بانک مسکن استفاده کنند.

در این زمینه و در راستای گسترش خدمات غیرحضوری و ترویج بانکداری مجازی، امکان افتتاح حساب از طریق سامانه های پیشخوان اینترنتی بانک، همراه بانک مسکن (نسخ اندروید و IOS) و نسخه تحت وب همراه بانک (PWA) فراهم شده است.

از جمله ویژگی‌های افتتاح حساب غیرحضوری بانک مسکن قابلیت مشاهده انواع پروفایل‌های حساب قابل افتتاح به صورت غیرحضوری، امکان افتتاح حساب غیرحضوری برای تمامی اشخاص حقیقی اعم از مشتریان بانک مسکن یا مشتریان جدید (حساب افتتاحی در این روش قابلیت ارائه خدمات در سطح شعب بانک را نیز دارا می‌باشد) و بهره گیری از قابلیت‌های هوش مصنوعی (تشخیص چهره و ... ) به منظور احراز هویت فراهم است.

همچنین مشتریان گرامی بانک مسکن می‌توانند با این روش از قابلیت‌های کارت ملی هوشمند به منظور احراز هویت استفاده کنند و از امکان صدور کارت به صورت غیرحضوری (کارت فعال و قابل استفاده در تمامی درگاه های غیرحضوری است)، بهره‌مند شوند.

هیبنا

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

این خبر را از دست ندهید