با کاربردهای امضای دیجیتال آشنا شوید/

امنیت و دقت بالا مزیت احراز هویت الکترونیکی بانک مسکن

 امنیت و دقت بالا مزیت احراز هویت الکترونیکی بانک مسکن
کدخبر : 53976

امکان احراز هویت و امضای دیجیتال در بانک مسکن فراهم شده است که مشتریان می‌توانند علاوه بر سرعت بهینه از مزایای امنیت و دقت بالا در استفاده از خدمات الکترونیکی این بانک بهره‌مند شوند.

استفاده از نرم افزارهای دیجیتال علاوه بر بالابردن سرعت عمل سبب ارتقای سطح امنیت و دقت در ارایه خدمات شده که در حوزه بانکی بسیار مهم بوده و کاربرد فراوانی دارد.

از این رو بانک مسکن با راه اندازی سامانه احراز هویت و امضای دیجیتال سعی کرده اطمینان خاطر بیشتری به مشتریان گرامی در راستای انجام عملیات بانکی به صورت آنلاین بدهد.

استفاده از رهیافت‌های مبتنی بر بیومتریک، رویکرد نوینی است که با تکیه بر تکنیک‌های هوش مصنوعی سعی دارد تا فرایند احراز هویت را با دقت و امنیت بیشتری انجام دهد و در چنین سیستم‌هایی از ویژگی‌های موجود در خصیصه‌های فیزیولوژیکی استفاده می‌شود.

با ایجاد روش ترکیبی متشکل از احراز هویت بیومتریک و امضای دیجیتال که ویژگی‌های استخراج شده از احراز هویت افراد مبتنی بر روش‌های بیومتریک را با استفاده از الگوریتم های موجود در روش امضای دیجیتال رمزگذاری و رمزگشایی می‌کند، امنیت به بالاترین شکل ممکن در احراز هویت افراد تامین می‌شود.

بانک مسکن برای تکمیل امنیت سیستم‌‎ها در تبادل اطلاعات از این امکان بهره گیری کرده است.

همچنین در فرایند غیرحضوری احراز هویت، پس از ورود کاربر به نرم افزار و تطبیق چهره کاربر با تصویر چهره کارت ملی، سرویس مورد نظر مشتری ارائه می‌شود.

لازم به ذکر است، با تخصیص گواهی امضاء دیجیتال به کاربر، امکان ثبت امضای دیجیتال بر روی تمامی اسناد، فرم‌های الکترونیکی، تراکنش‌ها و پیام‌ها فراهم می‌شود.

 

هیبنا

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

این خبر را از دست ندهید