مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو در شبکه جهانی جام جم:

صنعت گردشگری در منطقه آزاد ماکو مغفول مانده است

صنعت گردشگری در منطقه آزاد ماکو مغفول مانده است
کدخبر : 54005

مدیرعامل سازمان متطقه آزاد ماکو گفت: هر چند کارهای خوبی در حوزه گردشگری این منطقه انجام شده، اما صنعت گردشگری در منطقه آزاد ماکو مغفول واقع شده است.

حسین گروسی در برنامه پخش زنده دل روشنی به مناسبت عید سعید فطر با بیان اینکه منطقه آزاد ماکو از مناطق نسل جوان کشور است که ۹ سال از تاسیس آن می گذرد افزود: این منطقه  دارای نیروهای جوان و مستعد می باشد و آینده خوبی برای آن متصور است.

وی با اشاره به اینکه مناطق آزاد نسل اول از جمله کیش و قسم ۲۷ سال از عمرشان می گذرد اضافه کرد: با معرفی ظرفیت های سرمایه گذاری منطقه آزاد ماکو در حوزه های ترانزیت و حمل ونقل، کشاورزی،  صنعت و معدن و گردشگری امید داریم شاهد شکوفایی این منطقه در تمامی عرصه ها باشیم.

وی با بیان ظرفیت های این منطقه در ترانزیت، حمل و نقل ترکیبی از اقدامات چشمگیر در حوزه کشاورزی از جمله کاشت ۲۲۰ هزار اصله درخت مثمر در این منطقه خبر داد وتصریح کرد: رویکرد منطقه آزاد ماکو ایجاد زنجیره تولید از مزرعه تا سفره می باشد که در این خصوص زیرساخت ها فراهم شده است.

گروسی از آثار بی نظیر تاریخی از جمله قلعه قبان در این منطقه یاد کرد و خاطر نشان ساخت: بزرگترین کلاهک سنگی جهان را در این منطقه داریم ولی بصورت کامل معرفی نشده و همکاران حوزه معاونت فرهنگی اهتام به احیای این آثار تاریخی و طبیعی دارند.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

این خبر را از دست ندهید