شهردار کلانشهر شیراز تاکید کرد:

تعاملات میان بانک شهر و مدیریت شهری، به نفع شهروندان و باعث افزایش رضایت عمومی است

تعاملات میان بانک شهر و مدیریت شهری، به نفع شهروندان و باعث افزایش رضایت عمومی است
کدخبر : 54032

شهردار کلانشهر شیراز با توجه به نقش ویژه بانک شهر در کمک به پیشبرد امور کلانشهرها، گفت: باید تعاملات میان مدیریت شهری و بانک شهر به ‌طور مستمر و بهتر از گذشته ادامه یابد؛ چراکه سود این تعامل به نفع شهروندان و باعث افزایش رضایت عمومی خواهد بود.

محمدحسن اسدی با اشاره به سابقه بانک شهر و تأسیس آن بر اساس تدابیری که حدود ۱۴ سال گذشته توسط شهرداران کلانشهرها صورت گرفت، گفت: باتوجه به اینکه سهامداران اصلی این بانک، شهرداری ها هستند در طی این سال ها شاهد ارتباطات سازنده ای میان مدیریت شهری و بانک شهر بوده که تاثیرات آن بر پیشرفت شهرها کاملا مشهود است.

اسدی با بیان اینکه شهرداری یک‌نهاد عمومی غیردولتی مبتنی بر درآمد-هزینه است؛ بدین معنا که خود این نهاد باید بودجه اش را محقق و بعد هزینه کند، افزود: شهرداری در سال‌های اخیر و به‌ویژه دو دهه گذشته به‌صورت تأمین مالی نیز کارکرده است و بر این اساس نیاز است که یک ‌نهاد مالی و یا بانک تخصصی در کنار این نهاد قرار بگیرد.

اسدی گفت: در این مدت هیچ بانکی به‌اندازه بانک شهر در کنار شهرداری‌ها و برای مشکلات آنها گره‌گشا نبوده، چراکه به‌طور طبیعی نیز وظیفه ذاتی بانک شهر کمک به پیشرفت، توسعه و آبادانی شهرهای مختلف کشور است.

این مقام ارشد مدیریت شهری کلانشهر شیراز به نقش بانک شهر در پیشبرد پروژه ها در حوزه های مختلف نیز اشاره و اظهار کرد: بانک شهر در طول سال‌های قبل کمک شایانی در توسعه و تجهیز خطوط مترو، خرید تجهیزات و ماشین‌آلات، پل‌سازی، احداث تقاطع‌ها، آسفالت معابر و ... داشته است.

وی خاطرنشان ساخت: همچنین طی سنوات گذشته اتفاقات خوبی در خصوص سرمایه‌گذاری میان مدیریت شهری شیراز و بانک شهر رقم خورده و این بانک حمایت‌هایی در خصوص برگزاری همایش‌های ملی سرمایه‌گذاری نیز داشته است. در یک ماه پیش رو نیز شهرداری کلان‌‌شهر شیراز میزبان همایش ملی سرمایه‌گذاری خواهد بود که خواستار مشارکت بانک شهر نیز هستیم.

اسدی گفت: امیدواریم تعاملات میان مدیریت شهری و بانک شهر به‌طور مستمر و بهتر از گذشته ادامه یابد؛ چراکه سود این تعامل به نفع شهر شیراز خواهد بود و این موضوع یعنی توجه به منافع عمومی و رضایت مردمی از خدمات ارائه شده، برای ما اهمیت بسزایی دارد.

روابط عمومی بانک شهر

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

این خبر را از دست ندهید