معاون فنی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد قشم خبر داد؛

تامین اعتبار مطالبات معوق کارگران خدمات شهری و فضای سبز قشم و درگهان

تامین اعتبار مطالبات معوق کارگران خدمات شهری و فضای سبز قشم و درگهان
کدخبر : 54035

معاون فنی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد قشم از تامین اعتبار ۱۰۰ میلیارد ریال جهت سنوات عقب افتاده کارگران خدمات شهری و فضای سبز قشم و درگهان با دستور ویژه مدیرعامل سازمان خبر داد.

سید محمد قدسی با بیان این مطلب اظهار داشت: این مبلغ توسط سازمان منطقه آزاد قشم و با همکاری معاون فنی و زیربنایی و مدیریت مالی این سازمان به شرکت تعاونی کارکنان سازمان منطقه آزاد قشم پرداخت می‌شود.

وی درباره علت این مشکل، ادامه داد: پیش از این سازمان منطقه آزاد هر ماهه حقوق، سهم عیدی و سنوات کارگران را به شرکت تعاونی پرداخت می‌کرده است و انتظار این بود که شرکت تعاونی کارکنان سازمان منطقه آزاد قشم سهم سنوات کارگران خدمات شهری و فضای سبز را بصورت ذخیره حفظ کرده تا در موعد مقرر پرداخت کند.

 به گفته قدسی؛ به دلیل مشکلات مالی سال‌های قبل سازمان منطقه آزاد قشم و عدم پرداخت سایر هزینه‌های شرکت تعاونی مانند ماشین‌آلات خدمت‌رسان، شرکت تعاونی کارکنان از محل ذخیره سنوات کارگران برای پوشش هزینه‌های تحمیل شده استفاده کرده که موجب مشکلات فعلی در پرداخت سنوات کارگران زحمتکش شده است.

معاون فنی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد قشم تصریح کرد: با عنایت به برگزاری جلسات بررسی کارکرد قراردادهای مذکور و مساعدت مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، مطالبات شرکت تعاونی کارکنان این سازمان بابت مطالبات معوق محاسبه و پرداخت گردیده است و همچنین طی توافق انجام شده مقرر است تا که بخش عمده‌ای از مطالبات کارگران در روزهای آتی توسط شرکت تعاونی کارکنان سازمان منطقه آزاد قشم تسویه شود.

گفتنی است شرکت تعاونی کارکنان سازمان منطقه آزاد قشم از سال ۹۳ پیمانکار بخش خدمات شهری قشم و درگهان و از سال ۱۳۹۶ پیمانکار فضای سبز بوده که پس از اتمام زمان قرارداد، از ابتدای دی‌ماه ۱۴۰۱ پیمانکار خدمات شهری و فضای سبز به دو شرکت دیگر واگذار شده است.

روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر: