بانک رفاه کارگران/

تجدید میثاق مدیران و کارکنان بانک رفاه کارگران با آرمان‌های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی

تجدید میثاق مدیران و کارکنان بانک رفاه کارگران با آرمان‌های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی
کدخبر : 54049

جمعی از مدیران و کارکنان بانک رفاه کارگران طی مراسمی به مناسبت آغاز هفته کار و کارگر با آرمان‌های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) تجدید میثاق کردند.

همزمان با اولین روز این هفته اعضای هیئت مدیره بانک رفاه کارگران در راس هیئتی از مدیران و کارکنان این بانک به همراه دکتر سید صولت مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، معاونان این وزارتخانه، مدیران، روسا و کارکنان سازمان‌های تابعه، جمعی از کارگران، کارفرمایان و جامعه کار و تولید با حضور در مرقد مطهر معمار کبیر انقلاب و قرائت فاتحه و نثار تاج گل با آرمان‌های شهدا و امام شهدا تجدید بیعت کردند.

مدیران و کارکنان بانک رفاه کارگران با حضور گسترده در این مراسم بار دیگر ضمن تاکید بر همراهی بانک رفاه با جامعه کار و تولید کشور، آمادگی این بانک به منظور حمایت اثربخش از برنامه‌های توسعه‌ای در حوزه تولید و اشتغالزایی را اعلام کردند.

گفتنی است، بانک رفاه کارگران در سال‌های اخیر همواره سعی کرده است با حمایت موثر از واحدهای تولیدی و برنامه‌های اجرایی در حوزه تولید ملی، همیار مطمئنی برای دستگاه‌های اجرایی در این حوزه به ویژه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، سازمان تامین اجتماعی و سایر نهادها و سازمان‌های مربوطه به منظور پیشبرد اقدامات توسعه‌ای باشد.

روابط عمومی بانک رفاه کارگران

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

این خبر را از دست ندهید