بانک قرض‌الحسنه مهر ایران/

«مجید زاغری» مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در تهران شد

«مجید زاغری» مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در تهران شد
کدخبر : 54055

مراسم معارفه و تودیع «مجید زاغری» مدیر شعب استان تهران و «وحید اسکندری» مدیر سابق این استان، با حضور جمعی از مدیران بانک برگزار شد.

دکتر «احمدرضا کریمی» سرپرست معاونت امور استان‌ها ضمن لزوم گسترش شعب استان تهران، افتتاح ۱۲ شعبه جدید در این استان را در دستور کار بانک دانست.

مدیریت شعب استان تهران، ۳ منطقه می‌شود

وی همچنین ابراز امیدواری کرد با تهیه ساختمان ستادی جدید برای استان و جدا شدن از ادارات مرکزی، ستاد تهران شخصیت و هویت جدیدی پیدا کند.

کریمی با اشاره به تغییرات مصوب شده در تهران و تبدیل شدن آن به ۳ منطقه، ابراز امیدواری کرد: این تغییرات همچون بهار سرمنشأ اتفاقات خوب و افزایش سهم نقدینگی بانک در استان تهران در برابر سایر بانک‌ها باشد.

تقویت ساختار مدیریتی بانک با هدف دستیابی به رشد حداکثری

در ادامه «حمیدرضا محبعلی» مشاور مدیرعامل و رئیس اداره کل حوزه مدیریت، ضمن بیان خیر مقدم به زاغری و ابلاغ پیام دکتر «سید سعید شمسی‌نژاد» مدیرعامل بانک، از زحمات و تلاش‌های «وحید اسکندری» در طول یک سال و نیم گذشته تقدیر و تشکر کرد.

وی افزود: در سال‌های اخیر بانک قرض‌الحسنه مهر ایران نقش پیشرویی در نظام بانکی کشور داشته است. امیدواریم با تقویت ساختار مدیریتی آن بتوانیم به رشد حداکثری برسیم.

محبعلی با اشاره به قرار داشتن ۷۰ درصد نقدینگی مؤثر کشور در استان تهران، اظهار داشت: امیدوارم با افزایش تعداد شعب بتوانیم با قدرت بیشتر شاهد رشد و شکوفایی استان باشیم که قطعاً در این مسیر تجربیات آقای اسکندری مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

شعب موفق نیاز به ستاد قوی دارند

«مجید زاغری» مدیر شعب استان تهران نیز در این مراسم ضمن تشکر از حسن اعتماد مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره بانک، گفت: باعث افتخار است که بتوانم بخش دیگری از خدمتم را در بانک قرض‌الحسنه مهر ایران انجام دهم و برای توسعه سنت حسنه قرض‌الحسنه و اشاعه این فرهنگ پسندیده تلاش کنم.

وی اظهار داشت: بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در تهران مظلوم واقع شده و شناخت مردم از آن کمتر است. امیدوارم با گسترش این شناخت و کار تیمی همه همکاران بتوانیم به موفقیت هرچه بیشتر برسیم.

زاغری با اشاره به لزوم تقویت ستاد استان، گفت: شعب و صف در صورتی موفق می‌شوند که ستادی قوی داشته باشند.

«وحید اسکندری» مدیر شعب سابق استان تهران نیز با ارائه گزارشی از عملکرد استان، گفت: دستاوردهای این استان نتیجه کار تیمی و تلاش همه همکاران در صف و ستاد استان بوده و سپاسگزار زحمات آن‌ها هستم.

گفتنی است «مجید زاغری» مدیر شعب استان تهران پیش از این به عنوان معاون اعتباری منطقه در بانک ملت مشغول به کار بوده و سابقه حضور در شعب، رئیس اداره بازرسی و رئیس حوزه این بانک را نیز داراست.

 

روابط عمومی و امور مشتریان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران‌

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

این خبر را از دست ندهید