کیش/

سرپرست مدیریت کار و خدمات اشتغال سازمان منطقه آزاد کیش معارفه شد

سرپرست مدیریت کار و خدمات اشتغال سازمان منطقه آزاد کیش معارفه شد
کدخبر : 54071

سعید پورزادی، وحید اسناوندی را به عنوان سرپرست مدیریت کار و خدمات اشتغال سازمان منطقه آزاد کیش معرفی کرد.

در  آیین تکریم و معارفه سرپرست مدیریت کار و خدمات اشتغال سازمان منطقه آزاد کیش که صبح چهارشنبه 6  اردیبهشت 1402 در دفتر سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش برگزار شد از عملکرد و زحمات آقای محمدعلی جلایر در طول 43 ماه خدمت وی در مدیریت کار و خدمات اشتغال این منطقه تقدیر شد.

  در این مراسم سعید پورزادی سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش با اشاره به خدمات وحید اسناوندی در وزارتخانه تعاون، کار و رفاه اجتماعی، پاسخگویی و راهنمایی متقاضیان کار را مهمترین برنامه مدیریت کار و خدمات اشتغال سازمان منطقه آزاد کیش دانست و افزود: این مدیریت در راستای سیاست دولت سیزدهم مبنی بر افزایش ظرفیت اشتغالزایی، وظیفه دارد بستر لازم را برای این مهم فراهم کرده و با برنامه ریزی صحیح در پیشبرد این سیاست عمل کند.  

وی با بیان این که  بر اساس سند بالادستی مناطق آزاد و وظیفه ای که بر عهده آنها گذاشته شده است؛ این مناطق باید تاثیرگذاری مثبتی در حوزه اشتغال و کارآفرینی داشته باشند افزود: اشتغال آفرینی پایدار با جذب و شناسایی نیروی کار ماهر، متخصص و توانمند از استان هرمزگان اولویت سازمان منطقه آزاد کیش است.

سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش با اشاره به وظیفه این سازمان در پیگیری از امور اشتغال ایثارگران، جانبازان، خانواده شهدا و اسرا گفت:رسیدگی و پاسخگویی به درخواست های این خانواده ها با همکاری و تعامل با اداره ارتباطات مردمی، امور خانواده شهدا و ایثارگران از دیگر وظایف مدیریت کار و خدمات اشتغال سازمان منطقه آزاد کیش است.

پورزادی با تاکید بر نظارت جدی بر تردد اتباع خارجی از جمله اتباع خارجی غیر مجاز در جزیره کیش، خواستار مدیریت تردد این اتباع با همکاری کارفرمایان شد و گفت: با توجه به اعتراض اصناف و مجموعه های گردشگری، تردد بی مورد و گسترده این اتباع در مراکز گردشگری قابل پذیرش نبوده و این خواست نهادهای امنیتی نیز می باشد.

وی نظارت جدی بر به کارگیری اتباع خارجی غیر مجاز در مراکز گردشگری را از دیگر وظایف مدیریت کار و خدمات اشتغال سازمان منطقه آزاد کیش عنوان کرد و افزود: طرح جایگزینی این افراد با هموطنان متقاضی کار، باید در دستور کار قرار گیرد.

پورزادی با اشاره به لزوم رعایت و نظارت بر بهداشت و ایمنی کار و رعایت محیط زیست در پروژهای عمرانی کیش و بکارگیری متخصصان مجرب در این زمینه، خواستار نظارت و بازرسی جدی مدیریت کار و خدمات اشتغال سازمان منطقه آزاد کیش در خصوص قراردادهای پیمانکاران اصلی و جزء در زمینه رعایت بهداشت، ایمنی و محیط زیست پروژه ها شد.

وی ادامه داد: دستورالعمل رعایت بهداشت، ایمنی و محیط زیست پروژه ها باید به تایید و امضا کارفرما، مشاور و ناظر پروژه ها برسد تا آنان متعهد به رعایت مقررات حاکم بر این دستورالعمل شوند.  

وحید اسناوندی سرپرست مدیریت کار و خدمات اشتغال سازمان منطقه آزاد کیش نیز در این مراسم با تقدیر از اقدامات محمد علی جلایر، ضمن آمادگی بر اجرای برنامه ها و سیاست های مد نظر سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش، بر تعامل با کارفرمایان و کارگران، بهره مندی از مشوق های قانونی در حوزه اشتغال و تعامل با دستگاه ها و نهادهای مستقر در کیش تاکید کرد.

 

روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر: