ایرالکو/

آیین تجلیل از خانواده‌های همکاران متوفی با حضور دکتر میراشرفی سرپرست محترم مدیریت عامل شرکت آلومینیوم ایران

آیین تجلیل از خانواده‌های همکاران متوفی با حضور دکتر میراشرفی سرپرست محترم مدیریت عامل شرکت آلومینیوم ایران
کدخبر : 54075

دکتر میراشرفی در نشست صمیمی با خانواده‌های همکاران متوفی: برای رفع مشکلات خانواده‌های محترم همکاران متوفی از هیچ کوششی دریغ نخواهم کرد.

آیین تجلیل از خانواده‌های همکاران متوفی با حضور دکتر میراشرفی سرپرست محترم مدیریت عامل شرکت آلومینیوم ایران در شامگاه چهارشنبه ۱۴۰۲/۰۱/۳۰ در مهمانسرای ایرالکو برگزار شد.

در این مراسم که با تلاوت آیاتی از کلام ا… مجید آغاز شد، دکتر میراشرفی ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات عموم مسلمانان در ماه مبارک رمضان، یاد و خاطره همکاران گرانقدری که در حین کار و بر اثر حادثه مرحوم شده‌اند را گرامی داشت و گفت: جان‌فشانی این عزیزان، همانند شهدای والامقامی که در راه جهاد فی سبیل ا… جان با ارزش خود را نثار کردند، ستودنی و از درجات معنوی والایی برخوردار است.

سرپرست مدیریت عامل شرکت آلومینیوم ایران خطاب به خانواده‌های این عزیزان تاکید نمود: همکاران معظم متوفی، رسالت خویش را به شایسته‌ترین و ارزشمندترین نحو انجام دادند و ما نیز در مقابل، باید دِین این عزیزان را ادا نماییم. وی همچنین با اشاره به جایگاه معنوی و ارزشمند کار در دین مبین اسلام افزود: اینجانب یکی از مقدس‌ترین امور را کار و تلاش در راستای امرار معاش خانواده می‌دانم و معتقدم کسی که برای کسب روزی حلال تلاش می‌کند، فردی مقدس و کسی که جان شیرین‌اش را در این راه نثار می‌کند، به مراتب مقدس‌تر است.

دکتر میراشرفی در بخش بعدی سخنان خود، ضمن تصریح بر این نکته که تاب و تحمل فقدان پدر خانواده برای مادر و فرزندان، بسیار مشکل و طاقت فرساست؛ بیان نمود: ما هیچ‌گاه نمی‌توانیم مشکلات و مشقت خانواده‌ای که پدرش را از دست داده درک نماییم و اینجانب بر خویش واجب دانستم که محضر شما خانواده‌های ارجمند برسم و از نزدیک خواسته‌های شما عزیزان را بشنوم و هر اقدامی که در این راستا در حد توان شرکت باشد را به عنوان وظیفه‌ای که بر گردن خود می‌دانیم، انجام دهیم.

دکتر میر اشرفی در ادامه از نزدیک به گفتگو با خانواده‌های محترم همکاران متوفی پرداخت و این عزیزان،  طی یک نشست صمیمی، مشکلات و خواسته‌های خود را با وی مطرح نمودند.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

این خبر را از دست ندهید