به همت گروه جهادی بسیج ذوب آهن اصفهان صورت گرفت

تحویل واحد مسکونی به خانواده نیازمند در شهر ورنامخواست

تحویل واحد مسکونی به خانواده نیازمند در شهر ورنامخواست
کدخبر : 54155

آیین واگذاری واحد مسکونی احداث شده توسط گروه جهادی بسیج ذوب آهن اصفهان در قالب طرح واگذاری ۹۸۰ واحد مسکونی احداث شده توسط گروه های جهادی سازمان بسیج کشور به نیازمندان در هفته کاروکارگر با حضور سردار سرتیپ پاسدار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج کشور، حمیدرضا اله بداشتی رئیس سازمان کارگران و کارخانجات کشور و سردار مرتضی عمو مهدی جانشین فرمانده سپاه حضرت صاحب الزمان (عج)استان اصفهان چهارشنبه ۶ اردیبهشت ماه در شهر ورنامخواست برگزار شد .

اله بداشتی مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور در حاشیه این مراسم گفت : آیین افتتاح ۹۸۰ واحد مسکونی ساخت، مرمت و بازسازی شده در سراسر کشور در استان اصفهان که پیشرو در این فعالیت هاست به نمایندگی از کل کشوربرگزار شد.  

وی افزود : در این آیین یکی از این واحد ها به خانواده محترم تحت پوشش کمیته امداد تحویل داده شد و با کمک و مشارکت کمیته امداد، جهادگران عزیز و پشتیبانی ذوب آهن اصفهان توانستیم باعث خوشحالی این خانواده شویم.

سردار عمو مهدی جانشین فرمانده سپاه حضرت صاحب الزمان (عج) استان اصفهان نیز گفت : امروز در یک برنامه نشاط بخش در جمع کارکنان نجیب و زحمتکش ذوب آهن بودیم، کارکنانی که فرهنگ ما می توانیم را در جامعه جاری کرده اند . این تلاشگران با وجود مشکلات اقتصادی که خودشان دارند دست از خدمت رسانی به محرومین برنداشته و با جمع آوری کمک های مومنانه، فراهم کردن جهیزیه و ساخت خانه برای محرومین به ارتقا کیفیت زندگی هموطنان خود کمک می کنند.

شایان ذکر است ۴۴ باب منزل توسط گروه جهادی ذوب آهن اصفهان به نیازمندان تحویل داده شده که از این تعداد، ۳۴ باب منزل احداث و ۱۰ باب مرمت و بازسازی شده است.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

این خبر را از دست ندهید