در نشست صمیمی مدیرعامل فولادمبارکه با مدیرعامل ذوب آهن مطرح شد؛

هم‌افزایی بیشتر فولاد مبارکه و ذوب‌آهن اصفهان برای حل مشکلات صنعت فولاد کشور

هم‌افزایی بیشتر فولاد مبارکه و ذوب‌آهن اصفهان برای حل مشکلات صنعت فولاد کشور
کدخبر : 54162

نشست صمیمی مدیرعامل فولادمبارکه با مدیرعامل ذوب آهن با حضور جمعی از مدیران این دو شرکت به میزبانی شرکت ذوب‌آهن اصفهان برگزار شد.

نشست صمیمی مدیرعامل فولادمبارکه با مدیرعامل ذوب آهن با حضور جمعی از مدیران این دو شرکت امروز شنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ به میزبانی شرکت ذوب‌آهن اصفهان برگزار شد.

محمد یاسر طیب‌نیا مدیرعامل فولاد مبارکه در این نشست ضمن ابراز خرسندی از افزایش روزافزون تعاملات میان ذوب‌آهن اصفهان و فولاد مبارکه گفت: شرکت ذوب‌آهن اصفهان یکی از شرکت های با سابقه کشور است و بسیاری از اتفاقات خوبی که در برخی صنایع دیگر به وقوع پیوسته بر مبنای تجربه‌هایی بوده که در این شرکت انجام شده است.

وی گفت: ظرفیت‌های خوبی در ذوب‌آهن وجود دارد که با استفاده حداکثری از این ظرفیت‌ها می‌توانیم شاهد شکوفایی این شرکت باشیم.

مدیرعامل فولاد مبارکه تصریح کرد: فولاد مبارکه و ذوب آهن برای هم‌افزایی در نقاط مشترک، ظرفیت‌های خوبی دارند که در صورت استفاده از این ظرفیت‌ها، فرصت‌های قابل توجهی برای دو طرف ایجاد خواهد شد.

وی در پایان با آرزوی موفقیت برای مجموعه مدیران و کارکنان این شرکت گفت: امیدواریم ذوب‌آهن اصفهان در آینده نزدیک به شرایطی برسد که بتواند با ظرفیت کامل خود در خدمت صنعت کشور باشد.

مهدی کوهی مدیرعامل ذوب آهن اصفهان نیز ضمن عرض خیر مقدم به مدیران فولاد مبارکه اظهار کرد: یکی از رازهای موفقیت فولاد مبارکه، سیال بودن این شرکت است و امروز شاهد این هستیم که این شرکت در نقاط مختلف کشور فعالیت‌های گوناگونی دارد و در زنجیره فولاد نقش‌آفرینی می‌کند.

وی افزود: امیدواریم ذوب آهن اصفهان نیز از پتانسیل‌های بیرون از استان اصفهان، همچون فولادمبارکه استفاده کند.

کوهی به هم¬افزایی بین دو شرکت اشاره کرد و گفت: فولاد مبارکه و ذوب‌آهن اصفهان نقاط مشترک زیادی دارند و می توانند در زمینه‌های گوناگون با یکدیگر همکاری¬های ارزشمندی داشته باشند و من امیدوارم در آینده با هم افزایی و عزم جدی مدیران این دو شرکت اتفاقات خوبی برای هر دو مجموعه و صنعت فولاد کشور رقم بخورد.

مدیرعامل ذوب‌آهن اصفهان افزود: فولاد مبارکه و ذوب‌آهن اصفهان دغدغه‌ها و مسائل مشترکی نظیر انرژی و سیالات را مثل بسیاری از شرکت‌های فعال در زنجیره فولاد، پیش رو دارند که امیدواریم در دوران مدیریت فعلی، اقدامات لازم برای رسیدن به شرایط مطلوب در این دو شرکت با همکاری بیشتر فراهم شود.

ایراسین

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر: