بانک رفاه کارگران/

پیام تبریک مدیر عامل بانک رفاه کارگران به مناسبت فرا رسیدن روز جهانی کارگر

پیام تبریک مدیر عامل بانک رفاه کارگران به مناسبت فرا رسیدن روز جهانی کارگر
کدخبر : 54170

دکتر اسماعیل لله گانی، مدیرعامل بانک رفاه کارگران با انتشار پیامی، فرا رسیدن روز جهانی کارگر را تبریک گفت.

متن پیام به این شرح است:  

فرا رسیدن یازدهم اردیبهشت ماه روز کارگر را به تمامی اقشار زحمتکش کارگران کشورمان که در کار آبادانی و سر بلندی میهن عزیزمان از هیچ کوششی فروگذار نیستند تبریک عرض می نمایم.

کارگران ایران اسلامی از شریف‌ترین و مؤثرترین طبقه اجتماع هستند که به عنوان پیشگامان عرصه تولید، نقش مهم و حیاتی در رشد و شکوفایی اقتصاد کشور بر عهده دارند.کارگران ، انسان های پرتلاش، صادق و مسئولیت پذیری هستند که با وجود همه تنگناها، مشکلات و سختی های کار و معیشت، دل در گرو رشد و پیشرفت کشور دارند و تلاش های صادقانه و تعهد آن ها به آبادانی و سربلندی کشور، قابل تقدیر و ستودنی است .

یکی از افتخارات بانک رفاه کارگران، خدمت رسانی به کارگران گران قدری است که موتور محرکه پیشرفت اقتصادی کشور هستند. مقام والای این قشر زحمت کش را پاس می داریم و به سهم خویش تلاش می کنیم، همواره خدمات بهتر و مطلوب تری نسبت به گذشته به این عزیزان عرضه کنیم.

این روز مهم و بزرگ را به تمامی تلاشگران عرصه کار و تولید تبریک و تهنیت عرض می نمایم. از درگاه حق تعالی سلامتی، بهروزی و توفیق روز افزون کارگران عزیز را در خدمت رسانی به نظام اقتصادی کشور مسئلت دارم.

اسماعیل لله گانی

 

روابط عمومی بانک رفاه کارگران

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر: