بانک قرض‌الحسنه مهر ایران/

کدام استان‌ها بیشترین وام را از بانک قرض‌الحسنه مهر ایران دریافت کردند؟

کدام استان‌ها بیشترین وام را از بانک قرض‌الحسنه مهر ایران دریافت کردند؟
کدخبر : 54176

تهرانی‌ها با بیش از یک میلیون فقره، بیشترین میزان وام را در سال گذشته از بانک قر‌ض‌الحسنه مهر ایران دریافت کردند.

آمار تفکیکی وام‌های پرداخت شده حاکی از این است که تهرانی‌ها با بیش از یک میلیون و ۱۸۷هزار فقره، بیشترین وام را در سال ۱۴۰۱ از بانک قرض‌الحسنه مهر ایران دریافت کرده‌اند.

پس از تهران، به ترتیب استان‌های اصفهان با ۱۵۹هزار فقره، آذربایجان شرقی با ۹۳هزار فقره، خراسان رضوی با ۹۲هزار فقره و آذربایجان غربی با ۸۱هزار فقره، بیشترین میزان دریافت وام از بانک قرض‌الحسنه مهر ایران را به خود اختصاص دادند.

از نظر مبالغ وام‌های پرداختی بانک نیز استان تهران با ۱۷۹هزار میلیارد ریال در صدر جدول قرار دارد. پس از تهران، به ترتیب استان‌های اصفهان با ۹۱هزار میلیارد ریال، خراسان رضوی با ۴۸هزار میلیارد ریال، آذربایجان شرقی با ۴۷هزار میلیارد ریال و کرمانشاه با ۴۵هزار میلیارد ریال بیشترین مبالغ وام‌های دریافتی از بانک قرض‌الحسنه مهر ایران را به نام خود ثبت کردند.

بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در سال ۱۴۰۱ بیش از ۳ میلیون فقره وام به مبلغ ۱۱۵۳ هزار میلیارد ریال (۱۱۵ همت) پرداخت کرده است. تعداد وام‌های پرداخت شده از سوی بانک ۱۷ درصد و مبلغ وام‌های پرداخت شده ۹۱ درصد نسبت به سال ۱۴۰۰ رشد داشته است. همچنین میانگین وام‌های پرداخت شده رشدی ۶۴ درصدی را نسبت به سال قبل نشان می‌دهد.

روابط عمومی و امور مشتریان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

این خبر را از دست ندهید