قشم/

اعلام ویژه‌برنامه‌های روز ملی خلیج‌فارس در جزیره قشم

 اعلام ویژه‌برنامه‌های روز ملی خلیج‌فارس در جزیره قشم
کدخبر : 54194

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد قشم از اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی، هنری و ورزشی؛ ویژه گرامیداشت روز ملی خلیج‌فارس در جزیره قشم خبر داد.

مهدی سلامتی بابیان این مطلب، اظهار داشت: برنامه‌های متنوع فرهنگی، هنری و ورزشی پیش‌بینی‌شده به مناسبت گرامیداشت روز ملی خلیج‌فارس به همت سازمان منطقه آزاد قشم از روز یکشنبه دهم اردیبهشت در نقاط مختلف جزیره برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: صبح روز یکشنبه آیین غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدای گمنام شهر قشم به مناسبت روز ملی خلیج‌فارس با حضور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم و جمعی از مسوولان و مدیران دستگاه‌های اجرایی برگزار خواهد شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد قشم افزود: برگزاری همایش بزرگ پیاده‌روی خانواده هم‌زمان با روز ملی خلیج‌فارس و با حضور جزیره‌نشینان از دیگر برنامه‌های این روز خواهد بود.

به گفته سلامتی؛ برگزاری مسابقات در رشته‌های قایقرانی، جت اسکی و همچنین برگزاری جام جزایر با حضور چهار تیم از جزایر قشم، لارم، هنگام و هرمز در رشته فوتبال، برنامه ورزشی به این مناسب را تشکیل می‌دهند.

وی اضافه کرد: برگزاری شب فیلم خلیج‌فارس با حضور علاقه‌مندان به هنر سینما در جزیره قشم، دیگر برنامه‌ای است که در آن به نمایش فیلم‌های سینمایی پرداخته خواهد شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: همچنین به مناسبت روز ملی خلیج‌فارس طی مراسمی روز یکشنبه پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران در محل پاسگاه دریایی روستای باسعیدو واقع در غربی‌ترین نقطه جزیره قشم با حضور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم و جمعی از مسئولان جزیره به اهتزاز درخواهد آمد.

روابط عمومی و امور بین‌الملل منطقه آزاد قشم

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

این خبر را از دست ندهید