مدیرعامل فولاد مبارکه در آیین تجلیل از دست‌اندرکاران تولید فولاد زنگ‌نزن مطرح کرد؛

کارگر در زمره مجاهدان فی‌سبیل‌الله است

کارگر در زمره مجاهدان فی‌سبیل‌الله است
کدخبر : 54205

مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه گفت: طبق روایاتی که به ما رسیده به‌خاطر کار است که کارگر، در زمره مجاهدان فی‌سبیل‌الله به‌شمار می‌رود و به همین خاطر باید فرهنگ کار و تولید در جامعه نهادینه شود.

محمدیاسر طیب‌نیا، مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه در آیین تقدیر از دست‌اندرکاران تولید تختال و ورق فولاد زنگ‌نزن در مجتمع فولاد سبا ضمن تبریک به مناسبت هفته کار و کارگر اظهار کرد: معمولاً در هفته و روز کارگر صحبت‌ از دریچه نگاه به کارگران مطرح می‌شود و بیشتر به جنبه‌های کارگری این موضوع پرداخته می‌شود اما امروز قصد داریم از جنبه کار به این موضوع نگاه کنیم.

وی افزود: طبق روایاتی که به ما رسیده به‌خاطر کار است که کارگر، در زمره مجاهدان فی‌سبیل‌الله به‌شمار می‌رود و به همین خاطر باید فرهنگ کار و تولید در جامعه نهادینه شود.در گذشته نیز به این صورت بوده که وقتی نوزادی را نام‌گذاری می‌کردند، هویت او را بنا می‌نهادند که نام‌ خانوادگی نیز بعدها به این هویت اضافه شد؛ در ابتدا این هویت با شغل افراد عجین شده بود و این موضوع نشان‌دهنده اهمیّت کار و تأثیر آن در زمینه هویت‌بخشی کار و مشاغل به افراد است که این موضوع نه‌تنها در ایران بلکه در فرهنگ بسیاری از کشورهای دیگر نیز دیده می‌شود.

مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه خاطرنشان کرد: آیندگان به این امر افتخار خواهند که فرزندان همین مملکت در فولاد مبارکه توانستند به دانش تولید ورق فولاد زنگ‌نزن دست یابند و آن را به تولید انبوه برسانند. نه تنها ارزش این محصول بلکه بسیاری از محصولات دیگری که در فولاد مبارکه تولید شده، نقش مهمی را در صنعت کشور ایفا نموده و آیندگان این موضوع را بیشتر درک نموده و نقش آن را در خودکفایی و تأثیر آن را صنعت کشور بررسی خواهند کرد.

وی اذعان داشت: فولاد مبارکه امروز به دنبال تولید افتخار و امید در جامعه بوده تا کشور را سربلند کند و مبارزه در برابر مشکلات و سختی‌های تولید، امروز به هویت کارکنان فولادمبارکه تبدیل شده است. در مجتمع فولاد سبا نیز شاهد این هستیم که اتفاقات خوبی در سال گذشته به دست جوانان همین مرز و بوم اتفاق افتاد.

طیب‌نیا تصریح کرد: کارکنان فولاد مبارکه به‌عنوان مهم‌ترین نقش‌آفرینان اصلی در این زمینه این شغل را با افتخار و آگاهی انتخاب نموده و در طول سال‌های فعالیت خود به کشور خود خدمت می‌کنند و این خدمات را رسالت و مأموریت خود می‌دانند.

وی یادآور شد: اگر فرهنگ کار و تولید در جامعه نهادینه شود، بسیاری از معضلات اجتماعی برطرف می‌شود و دلیل اصلی افتخار ما به دستاوردهای فولاد مبارکه، تلاش کارکنانی است که در جای‌جای این گروه تولیدی ارزش‌آفرینی می‌کنند و به واسطه این ارزش‌آفرینی دستان این کارکنان ارزش بوسیدن پیدا می‌کند و به فرموده پیامبر اکرم (ص) این تلاش ارزش جهاد در راه خدا را دارد.

لازم به‌ذکر است، مدیرعامل و جمعی از معاونین شرکت فولاد مبارکه، روز شنبه ۹ اردیبهشت‌ماه، به مناسبت آغاز هفته کار و کارگر، با حضور در مجتمع فولاد سبا، از دست‌اندرکاران طراحی و تولید تختال و ورق فولاد زنگ‌نزن(Stainless Steel) تجلیل و قدردانی کرد.همچنین در حاشیه این آیین، سالن‌های ورزشی و آمفی‌تئاتر مجتمع فولاد سبا با حضور مدیرعامل و جمعی از معاونین شرکت فولاد مبارکه افتتاح شد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

این خبر را از دست ندهید