پتروشیمی شیمی بافت/

پیام تبریک مدیرعامل محترم شرکت پتروشیمی شیمی بافت بمناسبت روز کار و کارگر

 پیام تبریک مدیرعامل محترم شرکت پتروشیمی شیمی بافت بمناسبت روز کار و کارگر
کدخبر : 54213

به مناسبت فرارسیدن۱۱ اردیبهشت روز کار وکارگر، مهندس محمدعلی رستمی مدیرعامل محترم این شرکت طی پیامی این روز را به همه ی کارگران کشور به ویژه پرسنل پتروشیمی شیمی بافت تبریک گفت.

در پیام مهندس رستمی آمده است:

استقلال ملت و کشور به تلاش و زحمت کارگران بستگی دارد (مقام معظم رهبری)

یازدهم اردیبهشت ماه روز تجلیل از خدمات بزرگمردان و شیرزنان شریفی است که با نیروی اندیشه خود و به مدد بازوان توانمند و روحیه سختکوشی ، نقش‌آفرینان اصلی عرصه کار و خدمت هستند و عزت و سربلندی را برای کشور به ارمغان می‌آورند.

همت وتدبیر کارگران است که رشد و پیشرفت صنعت، تولید، اقتصاد ملی و زمینه تحقق بالندگی وخودکفایی کشور را فراهم می‌نماید و سربلندی وسرافرازی ایران عزیز را در همه زمینه‌ها تضمین می‌نماید.

پتروشیمی شیمی بافت این افتخار را دارد که با همراهی و تلاش موثر کارگران معزز، در راستای تحقق شعار «مهار تورم و رشد تولید» همواره نقش موثری در حفظ موقعیت کنونی شرکت به عنوان یکی از تولیدکنندگان محصول استراتژیک MTBE و تنها تولید کننده محصول MEK در خاورمیانه را ایفا نماید و در آینده نیز با کوشش مستمر و خستگی ناپذیری کارکنان خدوم ضمن تولید پایدار محصولات، طرح ها و پروژه های بزرگ توسعه ای خود را برای رفع نیازهای کشور به اجرا درآورد.

اینجانب ضمن تعظیم و تکریم همه کارگران و کارکنان متعهد، سختکوش و پرتلاش مجموعه پتروشیمی شیمی بافت، فرا رسیدن روز کار و کارگر را به ایشان و به خانواده مکرم و محترم این عزیزان تبریک و تهنیت عرض نموده و امیدوارم در سال جاری با همتی مضاعف شاهد پیشرفت و توسعه روز افزون ایران اسلامی باشیم.

روابط عمومی پتروشیمی شیمی بافت

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

این خبر را از دست ندهید