بیمه میهن/

فعالیت های بیمه میهن در سال جاری شتاب بیشتری می گیرد

فعالیت های بیمه میهن در سال جاری شتاب بیشتری می گیرد
کدخبر : 54262

مدیرعامل بیمه میهن در جلسه اخیر شورای معاونان و مدیران این شرکت با تشریح و تبیین سیاست ها و اعلام برنامه های در دست اقدام، از برگزاری مجمع عمومی در نیمه دوم خرداد برای افزایش سرمایه این شرکت خبر داد.

سیدهادی شیخ الاسلامی مدیرعامل و نایب رئیس هیأت مدیره در این جلسه با قدردانی از تلاش و عملکرد همه ارکان شرکت بویژه معاونان و مدیران در سال گذشته؛ بر بهبود عملکرد با همفکری و حفظ انسجام سازمانی تأکید و ابراز امیدواری کرد که در سال جاری با تلاش و کوشش همه ارکان شرکت، اقدامات خوبی برای مجموعه میهن رقم بخورد.

مدیرعامل بیمه میهن گفت: این شرکت در نیمه دوم سال گذشته به فضل الهی توفیقات و اقدامات بسیار خوبی داشت که از جمله آن می توان به فناوری اطلاعات و ایجاد زیرساخت ها و ظرفیت های لازم در این بخش، انتخاب و استقرار هیأت مدیره جدید، پرداخت دیات و خسارت­ های معوق باقی مانده از سال های گذشته و نیز پرداخت بخشی از بدهی­ های شرکت به نهادها و مراجع ذیربط اشاره کرد. وی ابراز امیدواری کرد که در سال جاری با پایداری و ترکیب مناسب پرتفوی، افزایش فروش با الزامات مدیریت ریسک و ایجاد حاشیه سود برای شرکت، موجبات رشد و شکوفایی و پیشرفت بیمه میهن بیش از پیش فراهم گردد.

نایب رئیس هیئت مدیره با اشاره به مصوبات اخیر اعضای هیأت مدیره، از تصویب بودجه سال جاری شرکت در هیأت مدیره خبر داد و گفت بودجه سال جاری بر اساس ظرفیت های بالقوه استان ها پیش بینی و تدوین شده است و رؤسا و سرپرستان شعب نباید اولویت کاری خود را صرفاً به فروش ثالث و درمان معطوف نمایند، بلکه باید با اصلاح ترکیب پرتفوی، ساز و کار جدیدی برای فروش تعریف و بودجه تکلیفی خود را بنحو احسن محقق سازند و برای شرکت سودآور باشند.

شیخ الاسلامی تغییر و اصلاح پورتفوی در بودجه مصوب سال جاری، تصویب نرخ نامه ­های جدید و تصویب فلوچارت و ساختار جدید سازمانی در هیأت مدیره این شرکت را از اقدامات مؤثر در شروع سال جدید عنوان کرد.

نایب رئیس هیأت مدیره ادامه حیات و بقای بیمه میهن را در گرو برنامه ریزی، هدف گذاری و تلاش مستقیم تک تک مدیران و کارکنان شرکت دانست و با اشاره به ظرفیت های ایجاد شده بویژه در بخش فناوری اطلاعات شرکت؛ گفت با برنامه ریزی هایی که صورت گرفته و برنامه هایی که تنظیم و تدوین شده کارهای بزرگتری در پیش داریم و باید تلاش کنیم در مرحله جدید فعالیت شرکت، سرعت و شتاب بیشتری به کارها بدهیم و با افزایش سهم خود از بازار، جایگاه شرکت را اعتلاء بخشیم.

مدیرعامل بیمه میهن ابراز امیدواری کرد که آحاد کارکنان و مدیران بتوانند در جهت اهداف راهبردی مجموعه و برنامه های تدوین شده، خدمات بهینه و مطلوبی به جامعه هدف و بیمه گذاران ارائه دهند.

در پایان این جلسه، معاونان و مدیران نیز به بیان مسائل و تشریح عملکرد حوزه متبوع و نقطه نظرات خود پرداحتند و سپس از خدمات و تلاش های بی وقفه عباسعلی فراشیانی معاون فنی و روح اله پوریا معاون مالی و اقتصادی که بنابر انتصابشان در مناصب مدیریتی سایر شرکت ها از بیمه میهن جدا شدند، قدردانی و لوح سپاس به ایشان اعطاء گردید و علیرضا ضیائی پور و مجید کیانی دو عضو موظف هیأت مدیره با حفظ سمت به ترتیب به عنوان معاونان فنی و همچنین مالی و اقتصادی این شرکت منصوب و معرفی شدند.

روابط عمومی بیمه میهن

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

این خبر را از دست ندهید