به مناسبت گرامی داشت روز کارگر انجام شد؛

دیدار مسئولان فولاد خوزستان با کارگران بخش تولید

دیدار مسئولان فولاد خوزستان با کارگران بخش تولید
کدخبر : 54276

محمد نیکوکار قائم مقام مدیرعامل در امور بهره برداری و توسعه، علیرضا مخبر دزفولی قائم مقام مدیرعامل در امور ستادی و مسئولیت‌های اجتماعی به مناسبت گرامی داشت روز کارگر با کارگران خط تولید دیدار و با اهدای شاخه گل از زحمات آنان تقدیر نمودند.

در دیدار یادشده، محمود لندی معاون بهره برداری، عباسعلی تقوی معاون منابع انسانی و امور اجتماعی، مهران خرم نیا معاون فن آوری، میثم شهنیانی معاون طرح و توسعه، رضا وکیلی معاون فروش و بازاریابی، مهدی علیدادی فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید بقایی، حجت الاسلام موسی بهاالدینی عاملی سرپرست امور ایثارگران و جمعی از مدیران و روسای حوزه بهره‌برداری حضور داشتند.

محمد نیکوکار قائم مقام مدیرعامل در حوزه بهره‌برداری و توسعه با تبریک روز کارگر گفت: کارگران شرکت فولاد خوزستان با ثبت ۷ رکورد تولیدی نشان دادند که خواستن، توانستن است.

وی افزود: با توجه به نام‌گذاری سال ۱۴۰۲ بنام سال مهار تورم و رشد تولید از سوی مقام معظم رهبری، باید با همت بلندتان شعار سال را محقق سازیم.

نیکوکار اظهار داشت: یقینا با افتتاح طرح های توسعه ای فولاد خوزستان و جذب نیروی انسانی متعهد و متخصص در آینده شاهد پیشرفت مجموعه خواهیم بود و قله های موفقیت را یکی پس از دیگری فتح خواهید کرد.

علیرضا مخبر دزفولی قائم مقام مدیرعامل در امور ستادی و مسئولیت‌های اجتماعی در این دیدار گفت: ستون فقرات اقتصاد کشور کارگران هستند. ما نیز پس از توکل بر خدا، بر تلاش کارگران شرکت اتکا داریم.

مخبر دزفولی هدف از این دیدار را تشکر از زحمات شبانه روزی کارکنان شرکت به‌خصوص بخش‌های تولیدی برشمرد و افزود: ثبت رکوردهای پی در پی در بخش های مختلف تولیدی شرکت فولاد خوزستان نشان از تعهد مثال زدنی کارگران دارد.

قائم مقام مدیرعامل در امور ستادی و مسئولیت های اجتماعی با تشکر از زحمات کارگران شرکت در سپری کردن سال بدون حادثه گفت: با موافقت مدیرعامل، سعی شد تقدیر شایسته ای برای سال بدون حادثه از کارکنان شرکت فولاد خوزستان انجام شود. همچنین با تشکیل کمیته و تدوین دستورالعملی ثابت، در سال‌های آینده، هربار که سال بدون حادثه تکرار شود، پاداش آن نیز به کارکنان اهدا خواهد.

بر پایه این گزارش، مسئولان شرکت فولاد خوزستان پیش از دیدار با کارکنان خط تولید با حضور بر مزار شهدای گمنام، به مقام شامخ شهدای کارگر ادای احترام نمودند.

گفتنی است، دیدار یاد شده روز دوشنبه ۱۱ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۲ به مناسبت گرامی داشت روز کارگر انجام شد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

این خبر را از دست ندهید