بانک رفاه کارگران/

پیام تبریک مدیرعامل بانک رفاه کارگران به مناسبت فرا رسیدن روز معلم

پیام تبریک مدیرعامل بانک رفاه کارگران به مناسبت فرا رسیدن روز معلم
کدخبر : 54292

دکتر اسماعیل للـه‌گانی، مدیرعامل بانک رفاه کارگران با انتشار پیامی، فرا رسیدن روز معلم را تبریک گفت.

متن پیام به این شرح است:

روز شهادت علامه شهید مرتضی مطهری به عنوان روز معلم نام گذاری شده است. روزی برای گرامیداشت مقام والای قشری فرهیخته و کوشا که وظیفه خطیر تربیت و هدایت نسل های آینده را به عهده دارد.

آموزش و مقوله تعلیم و تربیت در عصرکنونی به عنوان یکی از مهم ترین شاخص های رشد و توسعه کشور به شمار می آید. عنصر اصلی در فرایند توسعه، نظام آموزشی است که رکن اصلی آن معلمان پرتلاش و فداکاری هستند که زندگی خود را وقف پرورش و تربیت نسل های آینده می کنند تا مسیر ارتقای ارزش های والای انسانی و توانمندی های لازم برای اداره جامعه را روشن کنند.

معلمان، تلاشگران بی ادعایی هستندکه با الهام بخشی و امیدآفرینی، زمینه و بستر رشد و تعالی کشور را فراهم می کنند. امروزه باید بیش از هر زمان دیگری بر نقش برجسته معلمان در تربیت و پرورش نیروی انسانی متخصص برای عرصه های مختلف اقتصادی کشور، تأکید کرد و قدردان این تلاش ها و فداکاری ها بود.  

بدون شک برای داشتن آینده‌ای بهتر و فردایی روشن تر، نقش معلمان دلسوز و خردمند کلیدی و تعیین کننده است که صادقانه برای پیشرفت، شکوفایی هر چه بیشتر اقتصاد و توسعه کشور تلاش می کنند و برای اداره کشور انسان هایی شایسته پرورش می دهند.  

این روز مبارک و فرخنده را به معلمان فداکار کشورمان تبریک و تهنیت عرض می نمایم و از درگاه حضرت حق برای آن ها آرزوی سلامتی و بهروزی دارم.

اسماعیل للـه‌گانی

 

روابط عمومی بانک رفاه کارگران

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

این خبر را از دست ندهید