همزمان با سفر مدیرعامل:

انتصاب مدیر جدید سرپرستی بیمه کوثر در استان قم

انتصاب مدیر جدید سرپرستی بیمه کوثر در استان قم
کدخبر : 54322

ابوالفضل آقادادی در اولین سفر استانی خود در سال 1402 به همراه گروهی از معاونین و مدیران خود به بازدید از سرپرستی استان قم پرداخت.

مدیرعامل شرکت در این سفر دیدارهایی با کارکنان سرپرستی و شبکه فروش استان به منظور بررسی موضوعات و موارد مطروحه پیرامون عملکرد و چالش های استان داشتند.

دکتر آقادادی در جریان این دیدارها ضمن تشکر و قدردانی از زحمات جناب آقای مهدی زمانی بهمدانی مدیر سابق سرپرستی استان قم و آرزوی موفقیت برای ایشان در سمت جدیدشان به عنوان مدیر بازاریابی بیمه های انفرادی بیمه کوثر، جناب آقای حامد نصیری جهرودی را به عنوان مدیر سرپرستی استان قم معرفی نمود. وی ماموریت های مورد انتظار از مدیر جدید سرپرستی را برشمرده و عنوان نمود تمامی برنامه ریزی های سرپرستی می بایست در راستای نیل به اهداف کلان شرکت مبنی بر اخذ رضایت مشتریان و افزایش سودآوری باشد.

ایشان همزمان با اعلام خبر عملکرد درخشان و رکوردشکنی درآمد سرمایه گذاری 2500 میلیارد تومانی بیمه کوثر در سال 1401، به فروش بیش از 8 هزار و 300 میلیارد تومانی شرکت در سال 1401و افزایش سرمایه شرکت به عنوان نقطه عطف عملکرد بیمه کوثر در سال گذشته اشاره و بیان نمودند انتظار می رود در سال 1402 هم با اتخاذ تدابیر و سیاست های جدید و نوین در تمامی حوزه ها شاهد عملکردی مناسب در شرکت باشیم.

ابوالفضل آقادادی در پایان به تشریح نحوه دستیابی به اهداف مدنظر در سال 1402 پرداخته و بر نوآوری و تلاش روزافزون در ارائه خدمات به مشتریان تاکید ویژه نمود.

روابط عمومی بیمه کوثر

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

این خبر را از دست ندهید