ماکو/

پیام مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو به مناسبت گرامیداشت روز معلم

پیام مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو به مناسبت گرامیداشت روز معلم
کدخبر : 54329

دوازدهم اردیبهشت ماه سالروز شهادت استاد شهید مطهری که به نام روز معلم نام‌گذاری شده فرصت مناسبی برای تجلیل از مقام این رسولان آگاهی بخش و معلمان پرتلاش است.

اگرچه در طلیعه مهرورزی به حقیقت و بزرگداشت روز معلم با هیچ گل واژه ها نمی توان از مقام آنان قدرشناسی کرد اما یاد کردن از تلاشگران سنگر تعلیم و تربیت باعث دلگرمی فعالان عرصه علم آموزی می شود.

معلمان پیام آوران آگاهی و دانش اندوزی هستند، آنان هنگامه ای که دانش آموزان مفهوم جهل را درک نمی کنند، چون شمعی پرفروغ می سوزند تا فرزندان ایران زمین را تعلیم و تربیت کنند.

بدینوسیله دوازدهم اردیبهشت ماه، سالروز شهادت استاد شهید مطهری(ره) را گرامی داشته و روز معلم بر همه تلاشگران عرصه های تعلیم و تربیت و معلمان عزیز تبریک و تهنیت عرض می کنم .

بدون تردید تقویت و توسعه آموزش و پرورش به عنوان سنگ بنای توسعه و پیشرفت کشور و منطقه ضروری بوده و سازمان منطقه آزاد ماکو همچون سالهای قبل و بیش از آن در کنار مجموعه ارزشمند آموزش و پرورش منطقه خواهد بود و با کمک به توسعه زیرساخت های آموزشی، معلمان عزیر را در مسیر اعتلای فرهنگی و تقویت بنیانهای توسعه ای جامعه همراهی خواهد نمود.

لازم می دانم مراتب سپاس و قدردانی خود را از زحمات و تلاش های ارجمند تمام معلمان دلسوز و ایثارگر اعلام نموده، سلامتی و توفیق همه عزیزان را از درگاه الهی مسالت می نمایم. ‌‎

حسین گروسی

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

این خبر را از دست ندهید