انزلی/

منطقه آزاد انزلی پایلوت استفاده از سفر کارت شد

منطقه آزاد انزلی پایلوت استفاده از سفر کارت شد
کدخبر : 54337

با حضور مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران تفاهم‌نامه همکاری بانک و سازمان منعقد گردید.

عیسی فرهادی مدیرعامل سازمان روز دوشنبه در آیین امضای تفاهم نامه اظهار داشت: طراحی و صدور انواع کارت‌های بانکی و سفرکارت بانکی در صدر همکاری های دوجانبه فی مابین قرار دارد.

وی تصریح کرد: سرمایه‌های کشور باید در جهت رفع مشکلات مردم بهره گرفت این سرمایه‌ها نوید بخش اشتغال و توسعه هستند و بهترین مکان برای نگهداری این سرمایه‌ها بانک‌ها می‌باشند.

وی تصریح کرد: این تفاهم نامه جهت توسعه همکاری‌های مشترک در چهارچوب مقررات قانونی، استفاده از ظرفیت‌ها و قابلیت‌های متقابل به منظور توسعه همکاری‌های مشترک و تامین منابع مالی لازم در راستای ارائه خدمات تفریحی، مسافرتی در منطقه آزاد انزلی در چارچوب ضوابط و دستور العمل های جاری مناطق آزاد امضا شد .

فرهادی یادآور شد: تقویت همکاری جهت هدایت و تبلیغ فعالیت‌های حوزه گردشگری و استفاده از خدمات تفریحی و مسافرتی طبق فعالیت‌های قانونی مناطق سازمان‌های مناطق آزاد در این تفاهم نامه لحاظ شده است.

وی اضافه کرد: منطقه آزاد انزلی ظرفیت‌های بالقوه و بالفعل بسیاری دارد که با بهره گیری از این ظرفیت های می‌توان تحول مطلوبی در بخش‌های اشتغال و سرمایه گذاری ایجاد کرد .

فرهادی در ادامه عملکرد یک‌ماهه بندر کاسپین را بسیار رضایت بخش عنوان کرد و افزود: سال گذشته در بندر کاسپین ۶۰۰ هزار تن کالا تخلیه و بارگیری شد و هدف گذاری امسال این بندر دستیابی به جابجایی یک میلیون تن کالاست.

وی اضافه کرد: در صورت تکمیل و اتصال خط آهن رشت-کاسپین و راه اندازی کریدور شمال جنوب در نخستین مرحله همکاری با کشور روسیه قادر خواهیم بود بالغ بر ۱۵ میلیون بار را از این مسیر ترانزیت کنیم.

وی تصریح کرد: این مسیر بندر کاسپین را به جنوب غرب آسیا متصل کرده و بندر کاسپین را به بندری بین المللی تبدیل خواهد کرد.

مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران سید سعید شمسی نژاد امضای این تفاهمنامه را سرآغازی برای همکاری های دوجانبه با منطقه آزاد انزلی و سایر مناطق آزاد کشور دانست.

روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد انزلی

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

این خبر را از دست ندهید