انزلی/

اولین نشست مشترک هیات های بادبانی منطقه آزاد انزلی و استان گیلان برگزار شد

اولین نشست مشترک هیات های بادبانی منطقه آزاد انزلی و استان گیلان برگزار شد
کدخبر : 54372

اولین جلسه هم اندیشی هیات های بادبانی منطقه آزاد انزلی و استان گیلان بصورت مشترک با همراهی ورزشکاران این رشته، تشکیل شد.

بابک زارعی پور رییس هیات بادبانی منطقه آزاد انزلی که به تازگی با پیشنهاد مدیرعامل سازمان و حکم رییس فدراسیون منصوب شده است ضمن تاکید بر برخورداری منطقه از پهنه ساحلی و دریایی و بهره مندی از نوجوانان و جوانان مستعد و فعال در عرصه ورزش های دریایی، اعلام کرد: این سازمان در نظر دارد با کمک ورزشکاران و متخصصین اقدام به تلاش برای استعدادیابی، رشد و توسعه ی این ورزش بر پایه ی محکمی حول سه رکن اصلی ورزش، گردشگری و اقتصاد نماید. وی از اهداف اصلی هیات، برنامه ریزی آموزشی از سنین پایه و بصورت پایلوت، مدارس محدوده ی منطقه آزاد انزلی را معرفی کرد تا طی سالهای آتی ورزشکاران حرفه ای و نام آور برای کشور عزیزمان پرورش و تعلیم دهیم.

ایشان در ادامه ضمن اعلام اتحاد و همکاری دو هیات، آمادگی خود را جهت حمایت و همراهی ورزشکاران را اعلام کرد.

قاسم آبادی رییس هیات بادبانی استان گیلان ضمن ابراز خرسندی از حضور ورزشکاران رشته های متنوع از سیلینگ از جمله آپتیمیست، لیزر، ویندسرف، کایت بورد و ... در این نشست و بهره مندی از تجربه و دانش ایشان در جهت آموزش و توسعه ی این رشته، اعلام آمادگی همه جانبه ی خود را در حمایت از ایشان از سوی هیات و استفاده از ظرفیت بخش های دولتی و خصوصی به منظور پیشبرد اهداف فرهنگی و ورزشی فدراسیون ابراز کرد.

سپس ورزشکاران ضمن معرفی و ارائه سوابق ورزش تخصصی خود، نقطه نظرات، پیشنهادات و انتظارات خود را طرح نمودند.

در نهایت به جهت انسجام و برنامه ریزی های موثر اجرایی، به پیشنهاد ورزشکاران مقرر شد جلسات در دوره های زمانی کوتاهتر بصورت مداوم برگزار گردد.

در این جلسه تاکید مسئولین بر وفاق و همراهی و اتحاد ورزشکاران شد که کلید حل موانع توسعه این ورزش می باشد.

مدیریت روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد انزلی

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

این خبر را از دست ندهید