به مناسبت روز معلم انجام شد؛

تجلیل از مدرسین داخلی فولاد هرمزگان

تجلیل از مدرسین داخلی فولاد هرمزگان
کدخبر : 54403

طی مراسمی با حضور عضو هیئت مدیره، جمعی از معاونان، مدیران، روسا و سرپرستان شرکت فولاد هرمزگان، از مدرسین داخلی شرکت به پاس خدمات آن‌ها و آموزش‌ها به نیروهای انسانی تقدیر به عمل آمد.

در مراسم تجلیل از مدرسان داخلی شرکت فولاد هرمزگان، محمدرضا تابش عضو هیئت مدیره شرکت با اشاره به اهمیت آموزش در اقتصاد کشور و صنعت فولاد بیان کرد: در آموزش‌های ضمن خدمت، به دنبال تحقق دو شاخصه هستیم. اثربخشی و خروجی این آموزش‌ها اهمیت دارد که خوشبختانه اثرگذاری آن‌ها را در عملکرد فولاد هرمزگان با ثبت 35 رکورد در تولید دیده‌ایم و این امر به کسب رتبه نخست شرکت‌های گروه فولاد مبارکه توسط فولاد هرمزگان منجر شد.

وی افزود: در ادامه راه باید با مدل‌های روز دنیا فعالیت کنیم و هیج‌گاه از دنیا به ویژه در مقوله آموزش عقب نیفتیم. لازمه استراتژی سازمان این است که سال به سال ارتقا یابد و با ماموریت‌های خود تطبیق داده شود. الگوی ایجاد باشگاه مدرسین داخلی فولاد هرمزگان ایده بسیار عالی است و باید به صورت جدی‌تر به آن پرداخته شود تا با فراگیر شدن آن در سطح کشور، شاهد ارتقای دانش و تکنولوژی در صنعت فولاد باشیم.

کیکاوس ندایی، معاون منابع انسانی شرکت فولاد هرمزگان در ادامه با تبریک فرا رسیدن روز معلم و روز کارگر، عنوان کرد: باشگاه مدرسین فولاد هرمزگان با تلاش‌های واحدهای آموزش و سازمان‌دهی راه‌اندازی شد و توانستیم در مدت راه‌اندازی آن از تجربیات و نظرات مدرسان دانشگاهی استان هرمزگان و کشور برای تربیت نیروهای انسانی استفاده کنیم.

وی افزود: رضایتمندی فراگیران یکی از نقاط قوت استفاده از مدرسین داخلی شرکت بوده است که تلاش کرده‌ایم از همکاران شاغل در بخش‌های مختلف سازمان استفاده کنیم. با این رویکرد توانستیم بخشی از هزینه‌های سازمان را کاهش دهیم. علاوه بر این با به کارگیری مدرسین داخلی، سطح دانش و تجربه آن‌ها و کارکنان با تعامل با یکدیگر ارتقا یافت.

ندایی تاکید کرد: در سال گذشته توانستیم نزدیک به دو هزار و 100 نفر از کارکنان را در دوره‌های مختلف با استفاده از توانمندی‌ها و سرمایه‌های درون سازمان آموزش دهیم که این امر به افزایش سطح بلوغ کاری و فکری شرکت فولاد هرمزگان انجامید. با این روند فولاد هرمزگان در امر آموزش تقریبا خودکفا خواهد شد. از حمایت‌های مدیرعامل محترم و اعضای هیئت مدیره که در امر آموزش حامی سازمان بودند و با همفکری خود یاری‌دهنده سازمان بودند، تشکر می‌کنم.

امین رنجبرفرد، مدیر آموزش شرکت فولاد هرمزگان در این مراسم با اشاره به فراگیر بودن مسئله آموزش در شرکت، خاطرنشان کرد: یکی از مهم‌ترین مسائلی که باعث شکوفایی و تعالی در سازمان‌ها می‌شود، توجه به آموزش نیروی انسانی در همه ابعاد است. از این رو به صورت جدی به بحث آموزش توجه داریم. به طوری که در سال گذشته توانستیم برای بیش از دو هزار نیروی انسانی شاغل در سازمان انواع کلاس‌های آموزشی برگزار کردیم.

وی عنوان کرد: فولاد هرمزگان به عنوان یک سازمان متعالی، همواره آموزش را سرلوحه کار خود را قرار داده است که نتیجه آن، حرکت رو به جلوی سازمان در تمام ابعاد است.

در پایان این مراسم با حضور محمدرضا تابش و معاونان شرکت فولاد هرمزگان، از تعدادی از مدرسین داخلی شرکت به مناسبت روز معلم تجلیل به عمل آمد.

روابط عمومی شرکت فولاد هرمزگان

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

این خبر را از دست ندهید