ماکو/

ارائه ۵۰ بسته سرمایه‌گذاری منطقه آزاد ماکو در بزرگترین رویداد اقتصادی کشور

ارائه ۵۰ بسته سرمایه‌گذاری منطقه آزاد ماکو در بزرگترین رویداد اقتصادی کشور
کدخبر : 54451

مدیر جذب سرمایه گذاری،‌بانک و بیمه سازمان منطقه آزاد ماکو، گفت: منطقه آزاد ماکو با حضور در نمایشگاه تجاری اکسپو ایران به‌عنوان بزرگترین رویداد اقتصادی کشور ،ضمن معرفی ظرفیت هاو پتانسیل های توسعه سرمایه گذاری در این منطقه، ۵۲ بسته سرمایه گذاری تهیه شده را نیز به متقاضیان سرمایه گذاری داخلی وخارجی رونمایی می کند.

آرش یوسف زاده افزود:‌ پنجمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران با عنوان اکسپو ۲۰۲۳ ایران از ۱۷ الی ۲۰ اردیبهشت‌ماه جاری در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی دائمی تهران برگزار می شود.

وی با بیان اینکه این نمایشگاه، یکی از رویدادهای بزرگ اقتصادی کشور است اضافه کرد: نمایشگاه اکسپو، رویداد بسیار مهمی در حوزه صادراتی نمودن محصولات تولیدی کشور بخصوص در مناطق آزاد است که می‌تواند کمک شایان در تحقق شعار رشد تولید و مهار تورم صورت دهد.

یوسف زاده تصریح کرد: تلاش‌های بسیاری توسط دولت صورت گرفته تا دفاتر تجاری کشورهای هدف و همسایه ایران، از این نمایشگاه بازدید داشته باشند.

این مسئول، ادامه داد: در راستای پیشبرد اهداف دولت جمهوری اسلامی ایران، دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد تجاری-صنعتی و ویژه اقتصادی کشور با حضور چند منطقه ویژه در این نمایشگاه شرکت خواهد کرد که منطقه آزاد ماکو نیز با مغرفی ظرفیت های سرمایه گذاری در حوزه های لجستیک و حمل و نقل،کشاورزی، صنعت ومعدن و گردشگری، با تمام توان در این نمایشگاه شرکت خواهد کرد.

وی افزود: بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته، مناطق آزاد کشور در یک سالن از نمایشگاه بین‌المللی تهران غرفه ایجاد کرده و توانمندی‌های منطقه خود را با محوریت دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد، ارائه می‌کنند.

وی با بیان اینکه مناطق آزاد کشور در سالن شماره ۲۸ A این نمایشگاه مستقر خواهند بود  خاطرنشان کرد:‌ مناطق آزاد کشور ۳۵۰ بسته سرمایه‌گذاری در این نمایشگاه عرضه خواهند کرد که هر منطقه‌ بالغ بر ۵۰ بسته را تهیه و تدوین کرده‌، بر همین اساس مقرر شده بسته‌ها توسط دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد کشور رونمایی شود تا سرمایه‌گذاران بتوانند با تسهیل صورت گرفته، انتخاب مناسبی داشته باشند.

 

پایگاه خبری منطقه آزاد ماکو

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

این خبر را از دست ندهید