مدیر عامل بیمه ایران در سفر به استان ایلام :

راهبرد اصلی شرکت در سال 1402حرکت به سمت کسب و کار فناورانه خواهد بود

راهبرد اصلی شرکت در سال 1402حرکت به سمت کسب و کار فناورانه خواهد بود
کدخبر : 54500

حسن شریفی رئیس هیات مدیره و مدیر عامل بیمه ایران بهمراه معاونین مدیر عامل و جمعی از مدیران ستادی در اولین سفر استانی در سال 1402 به استان ایلام رفت و دردیدار با همکاران ، انجمن صنفی نمایندگان استان و پیشکسوتان بازنشسته اعلام کرد : در سال گذشته بیشترین هدف ما در ارائه خدمات برخط و غیر حضوری سامانه بیمه ایران متمرکز شد و با توجه به اینکه راهبرد اصلی شرکت در سال جاری " حرکت به سمت کسب و کار فناورانه " است ، قطعا خدمات این سامانه با برنامه ریزی صورت گرفته ، بهبود خواهد یافت و بزودی اخبار آن منتشر خواهد شد.

 مدیرعامل بیمه ایران با تاکید مجدد بر لزوم ایجاد همدلی بین همکاران برای مشارکت در اداره شرکت  و دعوت  ازهمه همکاران برای نقد عملکرد مدیران به همراه پیشنهاد اصلاح امور ، اظهار داشت :  چابک سازی  فعالیت ها و تسریع در روند خدمات رسانی  بهینه ، تنها با حضور همه ارکان شرکت در تصمیم گیری ها امکان پذیر است و برنامه سفر های استانی و دیدار با کارکنان در اقصی نقاط کشور نیز به همین منظور انجام می شود.

رییس هیات مدیره بیمه ایران  در ادامه به موضوع بسیار مهم  تفویض اختیار که از سال گذشته روند اجرایی آن آغاز شده ، پرداخت و گفت :  این طرح یکی از افتخارات بیمه ایران است که با اجرای آن  شاهد آغاز تحولی بزرگ در روند صدور و خسارت بودیم ، بنابراین انتظار داریم با همکاری و تلاش همکاران  اعم از کارکنان و نمایندگان ، پرتفوی شرکت در تمام رشته های مختلف بیمه ای به غیراز رشته  اتومبیل افزایش یابد.

شریفی تصریح کرد : شرکت سهامی بیمه ایران،  میراث بزرگان و پیشکسوتانی است که به مارسیده و همه ما  ضمن حراست از این یادگار با ارزش و پرافتخار، باید در جهت حفظ و  اعتلای نام و نشان تجاری  آن تلاش روز افزونی داشته باشیم و رویکرد  ما خدمت به بیمه گذاران  و همدلی و انسجام هر چه  بیشتر بین همکار و نماینده باشد.

شریفی در دیدار با رشنوادی  مدیر کل امور اقتصادی و دارایی  استان ، ضمن اشاره  به توانمندی وظرفیت‌ بالای گروه مالی بیمه ایران برای سرمایه گذاری در زمینه های مختلف ، برگزاری شورای معاونین در استان ایلام را نشان‌دهنده عزم جدی مدیریت ارشد برای حل مسائل همکاران ایلام دانست و گفت  : برای تحقق خدمات رسانی بی منت به مردم عزیز،  امیدوارم همکاری بیشتری در زمینه سرمایه گذاری های پرمنفعت و سودآور  داشته باشیم .

رشنوادی  نماینده تام الاختیار وزیرنیز  ضمن اعلام مسرت از دیدار و حضور مدیریت ارشد بیمه ایران در استان  با اعلام نگاه مطلوب مردم استان به شرکت سهامی بیمه ایران ، خواستار ارائه راهکاری عاجل برای حل مشکل ساختمان شعبه مرکزی بیمه ایران ایلام گردید.

مدیر عامل بیمه ایران  و هیات همراه در ادامه سفر،  در دیدار با مدیران شرکت های پتروشیمی و پویا نخ ایلام  که از بیمه گزاران شرکت هستند ،  گفت : در سفر های استانی دیدار از نزدیک و در محل با بیمه گزاران را وظیفه خود می‌دانیم  و آماده توسعه  همکاری های بیمه ای در همه زمینه ها هستیم .

مدیران این شرکت ها نیز با اظهار خوشحالی  از حضور مدیر عامل و تقدیر از خدمات شایسته همکاران بیمه ایران استان ایلام ، مسائل و موضوعات  خود را مطرح نمودند.

شریفی همچنین در سفر به شهرستان مهران رفت وضمن  بازدید از شعبه بیمه ایران و  بررسی وضعیت شعبه مهران ، تاکیداتی در راستای خدمتگزاری هر چه بهتر به زائران اربعین حسینی ارائه نمود .

گفتنی است در این سفر ، عیسی میرزایی مدیر کل بیمه ایران استان ایلام گزارشی از عملکرد  استان و اقدامات صورت پذیرفته در سال گذشته برای  خدمت رسانی به زائران و  عاشقان اباعبدالله الحسین ارائه کرد.

همکاران نیز در گفتگویی صمیمی با مدیرعامل ضمن قدردانی از حضور مدیریت ارشد در میان همکاران استانها بر لزوم آموزش کاربردی ، مستمر و توسعه امکاناتی مانند ساختمان و اتومبیل تاکید داشتند.

در انتهای این بازدید مدیرعامل بیمه ایران در مصاحبه با صدا و سیمای مرکز ایلام به تشریح آخرین دستاوردهای شرکت پرداخت.

روابط عمومی بیمه ایران

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

این خبر را از دست ندهید