کیش/

اجرای طرح ساماندهی کارگاه های پیمانکاران در جزیره کیش

اجرای طرح ساماندهی کارگاه های پیمانکاران در جزیره کیش
کدخبر : 54518

سعید پورزادی دستور اجرای طرح ساماندهی تمام کارگاه های پشتیبانی پیمانکاران عمرانی فعال در سطح جزیره کیش را صادر کرد

سعید پورزادی سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش در بازدید از نقاط مختلف جزیره کیش با تاکید بر لزوم رعایت مسائل زیست محیطی در طرح های عمرانی، گفت: پیمانکاران بخش خصوصی طرف قرارداد سازمان و شرکت عمران، آب و خدمات که در حوزه خدمات شهری فعالیت داشتند باید نسبت به جمع آوری کارگاه های پشتیبانی خود اقدام کنند

سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش با تاکید بر رعایت مسائل زیست محیطی در طرح های عمرانی، اظهار داشت: با توجه به این که طرح های عمرانی بسیار خوبی در سطح جزیره کیش انجام شده است از این رو باید در کنار این طرح ها مسائل مربوط به محیط زیست نیز با دقت بیشتر رعایت شود.

سعید پورزادی همچنین در بازدید از بلوار حد فاصل طلوع و غروب کیش، گفت: امسال علاوه بر انجام طراحی و ایجاد المان های خاص، اصلاح هندسی تعداد 9 محور شناسایی شده؛ مطابق با استانداردهای راهنمایی و رانندگی در دستور کار قرار می گیرد. سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش در بازدید از ایستگاه های اجاره دوچرخه در محوطه کشتی یونانی، گفت: هیچ شخص حقیقی و حقوقی مجاز به اجاره موتور شارژی به گردشگران نیست و در این زمینه مجوزی از سوی سازمان منطقه آزاد کیش صادر نشده و تمام مجوزات صادره درخصوص اجاره دوچرخه می باشد.

سعید پورزادی در بازدید از سایت لاک پشت ها با بیان این که ایجاد و ارتقاء تنوع زیستی جزیره کیش به عنوان یکی از جاذبه های گردشگری لازم و ضروری است؛ افزود: با توجه به این که سایت لاک پشت ها نیازمند ساماندهی است از این رو بررسی گسترش سایت لاک پشت ها در طول خط ساحلی در دستور کار قرار گرفته است.

سعید پورزادی همچنین در بازدید از بلوار طلوع و غروب، دستور اصلاحات مهندسی این بلوار را صادر کرد و از آن به عنوان بلوار غیراستاندارد و نیمه کاره نام برد که در گذشته برخلاف طرح جامع کیش اجرا شده است.

سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش با بیان این که اصلاح مهندسی این بلوار از نظر ترافیکی و نیز روشنایی کمترین آسیب را به سایت لاک پشت وارد می کند، اظهار داشت: اصلاح خطوط انتقال برق از حالت هوایی به زمینی با هدف رفع آلودگی بصری در دستور کار قرار گرفت. گفتنی است در این بازدید محسن نظر پور مدیرعامل شرکت عمران، آب و خدمات شهری کیش، شهرام جودت سرپرست مدیریت جغرافیایی سازمان منطقه آزاد کیش و برخی از مسوولان سازمان و شرکت عمران، خدمات حضور داشتند.

 

روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

این خبر را از دست ندهید