انزلی/

دیدار اعضای کمیته برگزاری اجلاس پیرغلامان اهل بیت (ع) با مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی

دیدار اعضای کمیته برگزاری اجلاس پیرغلامان اهل بیت (ع) با مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی
کدخبر : 54521

استان گیلان میزبان بیستمین دوره اجلاس بین المللی پیرغلامان اهل بیت(ع) خواهد بود در این راستا سردار عبدالله پور فرمانده سپاه قدس ، محمد باقر باقرزاده مدیرکل صدا و سیمای گیلان ، مشاور رییس سازمان صدا و سیما و دبیر اجلاس و حاج محسن طاهری از ذاکرین و اساتید مداحی بعنوان اعضای کمیته برگزاری اجلاس با مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی دیدار کردند.

عیسی فرهادی مدیر عامل و رئیس هیات مدیره منطقه آزاد انزلی در این دیدار حب و دوستی مردم گیلان با اهل بیت(ع) عمیق، ریشه دار و ناگسستنی دانست و اظهار کرد: این میزبانی افتخاری برای مردم این دیار و فرصتی دیگر برای ابراز ارادت به اهل بیت (ع) است.

عیسی فرهادی تصریح کرد: امروز دشمن از هر سو به دنبال ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی و کمرنگ ساختن ارزشهای دینی و معنوی در بین نوجوانان و جوانان است، برای خنثی سازی این توطئه بیان ویژگی های برجسته پیرغلامان اهل‌بیت(ع) تاثیر شگرفی خواهد داشت.

وی خاطرنشان‌کرد: سازمان منطفه آزاد انزلی در کنار سایر ادارات و دستگاهها آماده همکاری برای برگزاری هرچه باشکوه تر این اجلاس است.

در این دیدار که معاونین سازمان نیز حضور داشتند هر یک اعضا نظرات و پیشنهادات خود را در برگزاری باشکوه این رویداد فرهنگی اعلام نمودند

روابط عمومی و امور بین الملل منطقه آزاد انزلی

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر: