بانک قرض‌الحسنه مهر ایران/

تأکید رئیس هیأت مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران بر جذب ۵ درصد نقدینگی کشور

تأکید رئیس هیأت مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران بر جذب ۵ درصد نقدینگی کشور
کدخبر : 54580

«عیسی امامی» با بیان اینکه افزایش سهم درصد نقدینگی بانک نشان‌دهنده افزایش اعتماد مردم است، گفت: می‌توانیم تا ۳ سال آینده سهم درصد نقدینگی بانک را به ۵ درصد برسانیم.

«عیسی امامی» رئیس هیأت مدیره بانک در چهارمین مجمع صف و ستاد بانک با اشاره به افزایش سهم درصد نقدینگی بانک، گفت: این موضوع نشان‌دهنده افزایش اعتماد مردم به این بانک است.

وی در همین رابطه اظهار داشت: می‌توانیم تا ۳ سال آینده سهم درصد نقدینگی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران را به ۵ درصد برسانیم.

امامی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در طول ۱۵ سال فعالیت خود بیش از ۱۴ میلیون مشتری جذب کرده، خاطرنشان ساخت: پیش‌بینی می‌کنم با تدبیر مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره، در آینده‌ای نزدیک چند میلیون نفر دیگر به جمع مشتریان بانک بپیوندند.

رئیس هیأت مدیره بانک قرض‌الحسنه مهر ایران گفت: فعالیت این بانک رفتار برخی بانک‌های دیگر را نیز تغییر داده و باعث شده حتی برخی بانک‌های تجاری نیز نسبت به الگو گرفتن از طرح‌های بانک قرض‌الحسنه مهر ایران اقدام کنند.

وی افزود: اکنون با برنامه عملیاتی، عملکرد استان‌ها به دقت و بر اساس شاخص‌های مختلف قابل بررسی است. مدیران شعب استانی باید بر مراجعه کارکنان به برنامه عملیاتی تأکید کنند تا همه کارکنان به‌صورت روزانه آن را چک کنند.

امامی ضمن بیان اینکه برنامه عملیاتی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران شفافیت بالایی دارد، گفت: همه کارکنان دسترسی کامل به اطلاعات برنامه عملیاتی دارند. این در حالی است که در برخی از بانک‌ها این‌گونه نیست که همه کارکنان به برنامه عملیاتی و اطلاعات آن دسترسی داشته باشند.

رئیس هیأت مدیره بانک قرض‌الحسنه مهر ایران ضمن تأکید مجدد بر اهمیت برنامه عملیاتی بانک، تصریح کرد: ملاک برای ارتقای کارکنان و ارتقای درجه شعب و مناطق برنامه عملیاتی است.

 

روابط عمومی و امور مشتریان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر: