قائم مقام شرکت فولاد خوزستان:

کارخانه مگامدول آهن اسفنجی و فولادسازی شادگان امسال به بهره‌برداری می‌رسند

کارخانه مگامدول آهن اسفنجی و فولادسازی شادگان امسال به بهره‌برداری می‌رسند
کدخبر : 54823

مگامدول آهن اسفنجی فولاد خوزستان و فولادسازی صنعت فولاد شادگان امسال به بهره‌برداری می‌رسند.

 

محمد نیکوکار در حاشیه سیزدهمین همایش چشم‌انداز صنعت فولاد و سنگ آهن که امروز، ۲۵ اردیبهشت ماه در تهران برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: دستیابی به رونق اقتصادی و افزایش درآمد ملی‌ در کنار افزایش اشتغال و بهبود رفاه اجتماعی، اثرات توسعه صنعتی هستند و مجموعه فولاد خوزستان به دنبال تحقق همه این اهداف است.

 وی با اشاره به اجرای طرح‌های توسعه‌ای در شرکت فولاد خوزستان افزود: احداث کارخانه مگامدول آهن اسفنجی (زمزم سه)، فولادسازی شرکت صنعت فولاد شادگان، خط تولید اسلب عریض، ساخت نیروگاه برق، احداث کارخانه اکسیژن ۴، توسعه فعالیت‌های اکتشافی از طرح‌های توسعه‌ای مهم شرکت فولاد خوزستان در راستای پایداری و افزایش ظرفیت تولید است.

قائم مقام شرکت فولاد خوزستان در امور بهره‌برداری و توسعه گفت: با توجه به اقدامات انجام‌شده از این طرح‌های در دست اجرا، کارخانه مگامدول آهن اسفنجی و فولادسازی صنعت فولاد شادگان سال جاری به بهره‌برداری خواهند رسید.

نیکوکار با بیان اینکه شرکت فولاد خوزستان سال گذشته یک هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان در زمینه پروژه‌های زیست محیطی هزینه کرده است، عنوان کرد: فولاد خوزستان در حوزه حفاظت از محیط ‌زیست اقدامات موثر و طرح‌های بسیاری را در داخل و محیط پیرامونی شرکت‌ به اجرا درآورده است و این مساله در کنار تولید پایدار و اجرای طرح‌های توسعه از اهمیت فراوانی برخوردار است.

وی با اشاره به اثرات مثبت توسعه صنعتی افزود: توسعه صنعتی از طریق ایجاد مسیری برای ارتقای بهره‌وری و کسب ارزش افزوده بیشتر، تنوع‌ بخشی به تولیدات و ایجاد زنجیره‌های ارزش، انواع کسب و کارها و اشتغال جدید و مسیرهای کسب رفاه محقق خواهد شد.

قائم مقام شرکت فولاد خوزستان در امور بهره‌برداری و توسعه با بیان اینکه توسعه صنعت فولاد به عنوان یک صنعت مادر به رونق سایر صنایع کمک می‌کند، ادامه داد: توسعه این صنعت، زمینه‌ تسهیل تولید بسیاری از محصولات واسطه‌ای و نهایی را فراهم می‌کند و موجب تعمیق زنجیره‌های تولید در بسیاری از شاخه‌های صنعتی خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

این خبر را از دست ندهید