پست بانک ایران

پیام تبریک مدیر عامل پست بانک ایران به مناسبت گرامیداشت ۲۷ اردیبهشت ماه، روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی

پیام تبریک مدیر عامل پست بانک ایران به مناسبت گرامیداشت ۲۷ اردیبهشت ماه، روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی
کدخبر : 54843

دکتر بهزاد شیری مدیر عامل پست بانک ایران ضمن گرامیداشت ۲۷ اردیبهشت ماه، روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی، این روز را به همه ی تلاشگران و زحمت کشان این عرصه به خصوص همکاران محترم واحد روابط عمومی و خانواده بزرگ پست بانک ایران تبریک گفت و پیامی به همین مناسبت، صادر کرد.

متن پیام دکترشیری بدین شرح است:

در جهان امروز، ارتباطات به عنوان شاهراه اصلی توسعه و تعالی تلقی می شود. جریان مهمی که گوی سبقت در حیطه های گوناگون را از آن خود کرده و نقطه عطفی در حوزه توسعه و پیشرفت هر سرزمینی محسوب می شود. بی شک آبادانی در دنیای امروز مزین به نام آگاهی و ارتباط است و ارج نهادن آن ضامن پیروزی و سعادت ملت هایی است که همواره تلاش کرده اند تا چراغ های دانایی

سرزمین شان را پر فروغ نگه دارند تا در فراز و نشیب های ظلمانی تاریخ، مسیر برکت و نیکبختی برای آیندگان روشن بماند.

پست بانک ایران در طی سالها فعالیت خود همواره تلاش کرده است تا با توسعه ارتباطات، نیازهای بانکی هموطنان خویش را مرتفع سازد و در راستای ایجاد زیرساخت های ارتباطی موثر گامی مفید برای آبادانی ایران عزیزمان بردارد. ضمن گرامیداشت ۲۷ اردیبهشت ماه، روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی، این روز را به همه ی تلاشگران و زحمت کشان این عرصه به خصوص همکاران محترم واحد روابط عمومی و خانواده بزرگ پست بانک ایران تبریک عرض کرده و سرافرازی همگان را از درگاه خداوند بزرگ خواستاریم.

بهزاد شیری

مدیرعامل پست بانک ایران

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

این خبر را از دست ندهید