بیمه باران

پیام تبریک مدیرعامل بیمه باران به مناسبت روز روابط عمومی

پیام تبریک مدیرعامل بیمه باران به مناسبت روز روابط عمومی
کدخبر : 54856

مدیر عامل بیمه باران ،روز ارتباطات و روابط عمومی را به همه فعالان و دست اندرکاران عرصه اطلاع‌رسانی به ویژه عزیزانی که خدمت خود را فقط یک شغل ندانسته و با شوق و علاقه وصف‌ناپذیر به مخاطبان خود عشق ورزیده و روحشان با ایستایی و سکون منافات دارد، تبریک گفت و از تلاش وافر این عزیزان در آگاهی‌بخشی به جامعه تقدیر و تشکر کرد.

با تولد رسانه‌های نوین در عرصه ارتباطات، اکنون جوامع به این باور رسیده‌اند که رسانه دیگر تهدید نیست بلکه فرصتی است برای تعمیق ارتباطات و افزایش شفافیت و بهره‌وری. اکنون با ورود شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی به بطن زندگی مردم، رسانه علاوه بر ادامه رسالت سنتی اطلاع‌رسانی خویش، بار آموزش را نیز به دوش می‌کشد و برگزاری کلاس‌ها، دوره‌ها و سمینارهای آموزشی را از راه دور میسر کرده است تا مانند ادوار گذشته، آموزش در انحصار خواص جامعه نباشد و گزاره عدالت آموزشی محقق شود. از سوی دیگر، استقبال مردم از فضای مجازی سرآغازی است برای ارتباط، پاسخگویی و گفتگوی بیشتر میان سازمان‌ها و مردم.

نتیجه قطعی این ارتباط شفاف و مستقیم ضمن همدلی و هم‌افزایی بیشتر، این است که توسعه و رشد در تمامی ابعاد و زمینه‌ها قابل دسترس‌تر شود. چرا که صنایع و کسب‌وکارها با برقراری و تداوم این ارتباط است که می‌توانند از نیازها و امیال مخاطبان و مشتریان خود آگاه شوند و قدم در راه تحقق آن‌ها بردارند و با همت جمعی درخشش بیش از پیش ارکان مختلف کشورمان را شاهد باشیم.

اینجانب روز ارتباطات و روابط عمومی را به همه فعالان و دست اندرکاران عرصه اطلاع‌رسانی به ویژه عزیزانی که خدمت خود را فقط یک شغل ندانسته و با شوق و علاقه وصف‌ناپذیر به مخاطبان خود عشق ورزیده و روحشان با ایستایی و سکون منافات دارد، تبریک عرض گفته و از تلاش وافر این عزیزان در آگاهی‌بخشی به جامعه تقدیر و تشکر می‌کنم.

 

علیرضا هادی

مدیرعامل بیمه باران

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر: