بانک شهر

آماده باش شعب و شهرنت های بانک شهر برای خدمات رسانی به زائران شهرهای مقدس قم و مشهد

آماده باش شعب و شهرنت های بانک شهر برای خدمات رسانی به زائران شهرهای مقدس قم و مشهد
کدخبر : 55251

قائم مقام مدیرعامل بانک شهر با تبریک دهه کرامت و فرا رسیدن سالروز ولادت با سعادت هشتمین امام شیعیان حضرت علی بن موسی الرضا (ع)، گفت: شعب و شهرنت های این بانک برای خدمات رسانی به زائران شهرهای مقدس قم و مشهد در آماده باش کامل هستند.

به گزارش روابط عمومی بانک شهر، دکتر رحیم طاهری با بیان اینکه ارائه خدمات برتر بانکی به شهروندان در سراسر کشور و همچنین زائران اماکن متبرکه را افتخاری برای خانواده بزرگ بانک شهر می دانیم، افزود: با پیش بینی عزیمت تعداد زیادی از هموطنان به شهرهای مقدس قم و مشهد، همانند سال‌های گذشته تمهیدات ویژه‌ای برای ارائه خدمات بانکی به زائران حرم مطهر رضوی و حرم کریمه اهل بیت(س) فراهم کرده است.

دکتر طاهری در ادامه با بیان اینکه تلاش خواهیم کرد با تلاش شبانه روزی همکاران بانک، رضایتمندی شهروندان را در ارائه انواع خدمات بانکی به دست بیاوریم، تصریح کرد: شهرنت های بانک شهر در شهرهای مقدس قم و مشهد در ساعات غیر اداری نیز خواهند توانست، ضمن مشکل نقدینگی زائران، خدمات بانک را نیز به خوبی ارائه دهند.

قائم مقام مدیرعامل بانک شهر با اشاره به فعالیت 15 پیشخوان شهرنت و 14 شعبه در شهر مشهد و همچنین 8 پیشخوان شهرنت و 5 شعبه بانک شهر در شهر قم، عنوان کرد: خدا را شاکریم که کارکنان بانک شهر در سال جاری؛ نیز می توانند با رفع نیازهای مالی و بانکی هموطنان، جلوه های زیبایی از عشق و دلدادگی به ساحت اهل بیت(ع) را خلق کنند.

دکتر طاهری با تاکید بر اینکه حضور همکاران در شعب و شهرنت های مجاورت اماکن مذهبی افتخار و نعمت بزرگی است که شکرگزاری آن در گروی خدمتگزاری به زائران است، گفت: خوشبختانه کارکنان بانک شهر همواره در هر رده سازمانی نسبت به رقم خوردن میزبانی شایسته از زائران در مناسبت های مختلف احساس مسئولیت می کنند.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر: